کد خبر : 1796388 | 14 آذر 1400 ساعت 21:20 | 30.7K بازدید | 5 دیدگاه

رونمایی از جدیدترین گزینه یووه برای رفع‌ مشکل‌گلزنی

بر اساس ادعای توتو اسپرت ادینسون کاوانی به جدیدترین گزینه سران یوونتوس برای تقویت خط حمله این تیم تبدیل شده‌است.

رونمایی از جدیدترین گزینه یووه برای رفع‌ مشکل‌گلزنی

به گزارش "ورزش سه", یوونتوس در این فصل با وجود بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به این تیم نیز روزهای خوبی را تجربه نکرده است. آنها در حال حاضر رتبه هفتم را به خود اختصاص داده‌اند و با صدر جدول نیز فاصله تقریباً زیادی دارند. همچنین اگرچه یووه صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده اما این موضوع نیز با شکست سنگین آنها برابر چلسی تحت الشعاع قرار گرفت.

 

 

1659532

 

 

اما به نظر می‌رسد که یکی از مهم‌ترین مشکلات یوونتوس که باعث شده این تیم نتواند در این فصل نتایج مورد انتظار را کسب کند، ضعف خط حمله این تیم بوده است. بیانکونری در این فصل از رقابت‌های سری‌آ تا به اینجا(پیش از بازی امشب برابر جنوا) تنها 20 گل به ثمر رسانده است. در واقع تیم آلگری از حیث تعداد گل زده در بین 10 تیم اول، بدترین آمار را از خود به ثبت رسانده است.

 

از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در مورد گزینه های یوونتوس برای تقویت خط حمله شنیده شده است. بر اساس گزارش ها در ایتالیا به نظر می رسد که جذب دوشان ولاهوویچ اولویت اصلی این باشگاه محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد که نهایی کردن این انتقال در ژانویه کار بسیار دشواری خواهد بود. از طرف دیگر ستاره آرژانتینی و نیمکت نشین پاری‌سن‌ژرمن یعنی مائورو ایکاردی نیز یکی دیگر از گزینه های بانوی پیر به حساب می آید.

 

 

1591770

 

 

با این وجود توتو اسپورت در گزارشی از جدیدترین گزینه یوونتوس برای تقویت خط حمله خود رونمایی کرده است. بر این اساس باشگاه تورینی به جذب ادینسون کاوانی از منچستریونایتد ابراز علاقه نشان داده است. کاوانی در یونایتد بیشتر یک نیمکت‌نشین بوده و اصلا بعید نیست که او در ژانویه راهی یوونتوس شود.

دیدگاه‌ها