کد خبر : 1796520 | 15 آذر 1400 ساعت 15:55 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

امباپه و وینیسیوس، زوج خوبی می‌شوند

کاسیمیرو: من ربات نیستم؛ صدرنشین صعود می‌کنیم

کاسیمیرو در نشست خبری بازی با اینتر از انتقال کیلیان امباپه به رئال استقبال کرد و گفت که بازی با اینتر را کاملا جدی گرفته اند.

کاسیمیرو: من ربات نیستم؛ صدرنشین صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان اینتر است. صعود هر دو تیم به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده و جدال بر سر صدرنشینی است. رئال با یک تساوی نیز راهی دور بعد می شود ولی تیم ایتالیایی محکوم به پیروزی است.

 

 

1670201

 

 

کاسیمیرو هافبک برزیلی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« مثل همیشه مهیای این بازی شده ایم. با جدیت و البته احترام به حریف وارد زمین می شویم و هدف حفظ صدرنشینی است. برابر تیمی بزرگ به میدان خواهیم رفت ولی آسوده خاطریم.»

 

کاسیمیرو تقریبا در همه بازی های رئال به شکل ثابت حضور دارد که این ممکن است باعث خستگی او در مقطع پایانی فصل شود. او در این رابطه گفت:« در این مورد همیشه صحبت می شود ولی کادر فنی همه چیز را تحت نظر دارد. تیم بزرگی داریم و همه بازیکنان در آن حائز اهمیتند. کاماوینگا، فده والورده، ایسکو، آسنسیو و... به یک اندازه برای تیم مهم هستند. در انتها تیم است که برنده جام می شود. اینجا همه چیز از غذا تا فعالیت های بیرون زمین شما را کنترل می کنند. شاید به نظر نیاید ولی من هم انسان هستم و نه ربات و اگر خسته شوم، اتفاقی کاملا طبیعی است.»

 

 

1662826

 

 

توقعات بالا در رئال:« ما بزرگترین باشگاه دنیا هستیم و طبیعتا انتظارات در اینجا بسیار بالاست. مهم نیست 18 ساله باشید یا 35 ساله، بد بازی کنید، هواداران انتقاد می کنند و به همین دلیل رئال بزرگترین است. از بازی در رئال باید لذت برد و همیشه متعهد و مسئولانه بازی کنید. من و دیگر برزیلی های رئال از محیطی متفاوت با فرهنگی دیگر وارد اسپانیا شدیم و کمی زمان برد تا خودمان را وفق دهیم. اینجا همه می دانند چه مسئولیت بزرگی را برعهده گرفته اند. هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است که می دانیم کار بسیار سختی است ولی در رئال که بازی می کنید با 13 قهرمانی چمپیونزلیگ، توقع، چیزی جز قهرمانی نیست.»

 

 

1671314

 

 

درخشش وینیسیوس:« داشتن او امتیازی بزرگ برای ماست. تفاوت وینی امسال با سال قبل اینجاست که روزهایی مثل بازی با سویا که خوب بازی نمی کند هم می تواند تفاوت ها را رقم بزند. او 90 دقیقه در حد خودش نبود ولی توانست گل پیروزی ما را بزند.»

 

غیبت بنزما:« بله، بهترین شماره 9 دنیا را در اختیار نداریم و مطمئنم غیبتش حس خواهد شد ولی لوکا یوویچ و ماریانو را هم داریم. یوویچ برابر سوسیداد عالی کار کرد و باید به او تبریک گفت. برایش دشوار بود ولی توانست جای خالی بهترین مهاجم دنیا را به خوبی پر کند.»

 

 

1669415

 

 

امباپه در رئال:« کیلیان بازیکن ما نیست و درست نیست در مورد او حرف بزنم ولی او یک بازیکن فوق العاده است و از نظر من، در میان سه بازیکن برتر دنیا جای دارد. او می تواند با وینیسیوس در رئال کاملا هماهنگ شود و مشکلی نخواهند داشت.»

 

 

1669923

 

 

کار زیر نظر آنچلوتی:« وقتی پای صجبت های مربی ای با 40 سال سابقه می نشینید، نمی توانید خوشحال نباشید. او همه چیز را در مورد فوتبال می داند و به خوبی در مورد ایده هایش توضیح می دهد. آنچلوتی آقای فوتبال است و مربی ای که به بازیکنانش نزدیک و با آنها دوست می شود. در مقطع اول حضور او در رئال، جوان بودم و ما ژابی آلونسو، خدیرا را در خط هافبک داشتیم اما از او بسیار یاد گرفتم. همیشه با من حرف می زد و می گفت که در رئال بازیکن بزرگی خواهم شد. بسیار قدردانش هستم.»

 

دیدگاه‌ها