کد خبر : 1796534 | 15 آذر 1400 ساعت 17:17 | 9.5K بازدید | 8 دیدگاه

روی تمامی جزئیات کار کرده‌ایم

پیولی: در سطح لیورپولیم، همه به زلاتان کمک کنند

سرمربی میلان تایید کرد که فردا لئائو را در اختیار نخواهند داشت و از بازیکنانش خواست که در فاز تهاجمی به زلاتان کمک کنند.

پیولی: در سطح لیورپولیم، همه به زلاتان کمک کنند

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان توانست د زمین اتلتیکو به یک برد ارزشمند دست پیدا کرده و و شانس صعودش به دور یک هشتم نهایی را زنده نگاه دارد.

میلان فردا میزبان لیورپول است و در صورت پیروزی و توقف پورتو برابر اتلتیکو، می تواند راهی مرحله بعد شود. پس از برتری 2-0 بر سالرنیتانا، میلانی ها روحیه بالایی دارند.

 

 

1669938

 

 

استفانو پیولی سرمربی میلان در نشست خبری این بازی گفت:« این بازی از لحاظ ذهنی مثل بازی هفته پایانی فصل قبل برابر آتالانتاست که باید پیروز می شدیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. بازی فردا البته که متفاوت است ولی اطمینان دارم که همه تلاش مان را برای پیروزی خواهیم کرد و حتی بهتر از بازی با آتالانتا نیز خواهیم بود. به خوبی مهیای مصاف با لیورپول شده ایم و روی کوچکترین جزئیات را نیز کار کرده ایم. مدت هاست منتظر این دیدار هستیم و باید کامل باشیم. برابر تیمی بازی داریم که شش قهرمانی چمپیونزلیگ دارد و صعودش نیز حتمی شده است. لیورپول همیشه رقیبی بزرگ و قابل احترام است.»

 

 

1671145

 

 

پیولی ادامه داد:« متاسفانه لئائو را فردا در اختیار نداریم ولی بار خط حمله قرار نیست تنها روی دوش زلاتان باشد. همه باید متحد باشیم و در حملات حضورش فعال داشته باشیم. فردا همه باید به زلاتان کمک کنند. باید بین خطوط، پر جنب و جوش باشیم. از بازی رفت به خوبی درس گرفته ایم و می دانیم که لیورپول چه بازیکنان سرعتی ای دارد. می توانیم در سطح لیورپول ظاهر شویم و آماده ایم. در خانه بازی داریم و همه شرایط برای ارائه یک نمایش خوب فراهم است.»

 

دیدگاه‌ها