کد خبر : 1796535 | 15 آذر 1400 ساعت 17:20 | 14.1K بازدید | 12 دیدگاه

داور بازی سرنوشت‌ساز بایرن- بارسا مشخص شد

اویدیو هاتگان، داور رومانیایی، قضاوت دیدار حساس بایرن مونیخ و بارسلونا را بر عهده خواهد داشت.

داور بازی سرنوشت‌ساز بایرن- بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه", شاید به جرات بتوان گفت که فرداشب بارسلونا در حساس ترین بازی فصل خود به میدان خواهد رفت. جایی که آنها در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ مهمان بایرن خواهند بود و محکوم به پیروزی هستند تا بدون هیچ اما و اگری به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

 

 

1667368

 

 

بایرن مونیخ پیش از این صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده است. این در حالی است که بارسلونا با هفت امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. در سمت دیگر بنفیکا با پنج امتیاز تیم ژاوی را تعقیب می کند.

 

بنفیکا در مسابقه رو در رو برابر بارسا یک برد و یک تساوی را کسب کرده و در صورت عدم پیروزی بلوگرانا برابر بایرن و از طرف دیگر برد تیم پرتغالی مقابل دیناموکیف، بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف و راهی لیگ اروپا می شود؛ اتفاقی که یک کابوس بزرگ را برای هواداران این تیم رقم خواهد داد.

 

 

1671524

 

 

همه این مسائل باعث شده که دیدار فردا شب برابر بایرن مونیخ یک جدال مرگ و زندگی و حساس برای بارسلونا تلقی شده و این تیم برای صعود محکوم به پیروزی باشد. در همین راستا دقایقی پیش مشخص شد که اویدیو هاتگان، داور رومانیایی قضاوت این مسابقه حساس را برعهده خواهد داشت. نکته جالب اینکه هاتگان برای بارسلونا خوش‌یمن بوده و در پنج بازی اخیر که قضاوت بازی‌های این تیم را بر عهده داشته، آنها چهار برد و یک تساوی کسب کرده‌اند.

دیدگاه‌ها