کد خبر : 1796688 | 16 آذر 1400 ساعت 15:01 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مربی زوریا لوهانسک به آینده صیادمنش

ویکتور اسکریپنیک سرمربی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین در رابطه با آینده بازیکن ایرانی تیمش اظهارنظر کرد.

واکنش مربی زوریا لوهانسک به آینده صیادمنش

به گزارش "ورزش سه"، هنوز آینده اللهیار صیادمنش در تیم زوریا لوهانسک نامشخص است. قرارداد ستاره ایرانی با این تیم رو به پایان است و آنها برای دائمی شدن این انتقال، می بایست مبلغ 3 و نیم میلیون یورو را به حساب باشگاه اصلی او یعنی فنرباغچه واریز کنند. اتفاقی که به نظر رخ نمی دهد و اللهیار باید یک ماه دیگر به ترکیه برگردد.

 

ویکتور اسکریپنیک سرمربی زوریا در رابطه با این موضوع اظهار نظر کرد و در گفتگو با یک کانال یوتیوبی، در مورد شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش صحبت هایی را مطرح کرد. این مربی همچنین شانس ماندن بازیکن قرضی فنرباغچه را در ترکیب تیمش ارزیابی کرد.

او گفت: رئیس باشگاه لازم دید و تصمیم گرفت تا شهاب را بخرد. من اکنون از این خرید خوشحالم. انتقال او نتیجه داده و این بازیکن در بازی های اخیر خیلی خوب کار کرده است.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه زوریا به عملکرد این دو بازیکن ایرانی وابسته است، گفت: آنها فقط در خط حمله بازی می کنند. شهاب و اللهیار توسط کسانی که پشت سر این دو را حمایت می کنند، به سمت دروازه حریف پیش می روند. فوتبالیست های جوان و باتجربه برای ما مهم هستند. ما الکساندر گلادکی را دعوت کردیم که یکی از عناصر مهم تیم ما شد. جوانان می توانند در نزدیکی او رشد کنند.

 

1671458

 

 

سرمربی زوریا درخصوص جدایی یا ماندن صیادمنش نیز پاسخ داد: من واقعاً می خواهم اللهیار را در تیمم حفظ کنم. اما دیگران در این رابطه تصمیم می گیرند. ما برای حفظ او باید اندازه بودجه یک سال را هزینه کنیم. وقتی یک سال و نیم آن را قرض گرفتیم، می دانستیم چه کار می کنیم.

اسکریپنیک ادامه داد: هیچ کس انتظار نداشت که صیادمنش اینگونه عمل کند. اکنون فقط در مورد علاقه باشگاه های دیگر به او می خوانم و به همین دلایل به تیم ملی ایران نیز دعوت شد. این فقط یک تعریف از او و زوریا است، جایی که او پیشرفت کرد. این بدان معناست که ما جوانان را به خوبی پرورش می دهیم.

 

او در مورد علاقه شاختار به اللهیار نیز گفت: این را باید از مربی آنها بپرسد که او را در چارچوب تیمش ارزیابی می کند. او تکنیک فوق العاده ای دارد و می تواند حتی بهتر هم باشد.

دیدگاه‌ها