کد خبر : 1796704 | 16 آذر 1400 ساعت 16:06 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

منصوریان، کاظمی و سراج؛ لایی کشیدن در آبادان (عکس)

ستاره‌های اسبق استقلال و پرسپولیس در دیداری نمادین در قالب دو تیم فوتسال نفت آبادان و تیم رسانه آبادان برابر هم به میدان رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم کادرفنی صنعت نفت با همراهی برخی پیشکسوتان این باشگاه در دیداری نمادین مقابل تیم رسانه قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه هشت بر چهار به سود طلایی‌پوشان پایان یافت.

 

علیرضا منصوریان که در دوران بازی‌اش از قدرت تکنیکی خوبی برخوردار بود، در این بازی نمادین بار دیگر کیفیت فنی بالای خود را به رخ کشید و این در حالی بود که در ترکیب تیمش حسین کاظمی، هافبک اسبق استقلال و همچنین مجاهد خضیراوی و بهنام سراج نیز حضور داشتند تا جلوه ویژه‌ای به این بازی ببخشند.


در ترکیب تیم صنعت نفت که شامل کادرفنی و پیشکسوتان این باشگاه بود این نفرات حضور داشتند: علیرضا منصوریان، حسین کاظمی، مجاهد خضیراوی، کاظم فرحانی، مهدی کیانی، لطیف جنامی، بهنام سراج و...

 

1671755

مجاهد خضیرای که روزگاری در نفت چهره شده بود و بعد با حضور در استقلال به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده بود، خیلی زود از دنیای فوتبال کنار رفت اما اکنون بازگشتی دوباره به فوتبال داشته و باید دید در عرصه مربیگری در کادر نفت آبادان چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

 

1671753

حسین کاظمی هافبک اسبق استقلال نیز اکنون در تجربه دوباره مربیگری خود بعد از تجربه نیمکت هوادار و همراهی رضا عنایتی، اکنون در کنار منصوریان حاضر شده است. او نیز در بازی نمادین این تیم به یاد روزهای جوانی تبحر خود را به رخ کشید.

 

1671752

 

1671751

دیدگاه‌ها