کد خبر : 1796860 | 17 آذر 1400 ساعت 11:21 | 58.6K بازدید | 16 دیدگاه

درخواست غرامت 700 میلیارد تومانی النصر!

باشگاه النصر از عبدالرزاق حمدالله ستاره خط حمله خود درخواست پرداخت غرامت 20 میلیون یورویی کرده است.

درخواست غرامت 700 میلیارد تومانی النصر!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که باشگاه النصر با صدور اطلاعیه ای از پایان همکاری خود با عبدالرزاق حمدالله ستاره خط حمله خود خبر داد. در بیانیه این باشگاه عربستانی آمده بود که به دلیل نقض قرارداد توسط حمدالله، النصر به این توافق نامه پایان داده است.

 

اکنون روزنامه الریاضیة عربستان از درخواست غرامت سنگین النصر خبر داده است. این روزنامه نوشت که یک منبع در باشگاه النصر فاش کرده است که مدیریت این باشگاه به حمدالله 4 روز فرصت داده است تا پیش از ارسال این پرونده به فیفا، با پرداخت مبلغ غرامت، با آنها تسویه حساب کند.

 

همین منبع اشاره کرد که مدیریت باشگاه به حمدالله اجازه داده است که پس از ارسال درخواست از طریق ایمیل، به همراه خانواده خود به ایالات متحده آمریکا برود، مشروط بر اینکه وی برای بستن این پرونده به ریاض بازگردد. مدیریت النصر شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال «فیفا» را به بعد از برگزاری جلسه با بازیکن موکول کرده است.

 

1671986

 

این منبع خاطرنشان کرد که کمیته حرفه ای اتحادیه فوتبال عربستان تا روز گذشته هیچ درخواستی از سوی النصر برای حذف نام عبدالرزاق حمدالله از لیست این تیم دریافت نکرده است و این باشگاه تنها نامه فسخ قرارداد را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است. 

 

مدیریت زردهای پایتخت به عبدالرزاق حمدالله مهاجم سابق این تیم 4 روز فرصت داد تا بند جریمه قرارداد خود با النصر را که مبلغ 20 میلیون یورو معادل با 700 میلیارد تومان است، پرداخت کند. طبق ادعای این باشگاه سعودی، مفاد قرارداد توسط بازیکن مراکشی نقض شده و در صورت عدم پرداخت مبلغ جریمه توسط حمدالله، باشگاه النصر در فدراسیون بین المللی فوتبال "فیفا" برای او پرونده تشکیل خواهد داد و آنها یک وکیل معروف سوئیسی نیز برای این پرونده استخدام کرده اند.

دیدگاه‌ها