کد خبر : 1796873 | 17 آذر 1400 ساعت 12:28 | 15.1K بازدید | 12 دیدگاه

از تدبیر سعید محمدی قدردانی می‌کنم

ماجرای مردود شدن تصمیم حمایت مس از تراکتور

نماینده رفسنجان و انار در مجلس در پی پیگیری مسائل و حواشی پیش آمده نسبت به حمایت مالی مجموعه مس از تیم تبریزی گفت:هیچ امتیازی از «شرکت مس» به تیم تراکتور تبریز تعلق نمی گیرد.

ماجرای مردود شدن تصمیم حمایت مس از تراکتور 

به گزارش ورزش سه ، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: با توجه به اینکه تیم تراکتور تبریز هیچ ارتباطی به شرکت ملی صنایع مس ندارد، با مدیریتی که صورت گرفت، درخواست نمایندگان تبریز برای حمایت مالی مس از این تیم، مردود شد.


 حسین جلالی پیرامون جلسه روز گذشته که به دعوت نیکزاد نائب رئیس مجلس از وزیر صمت و مدیرعامل شرکت های مس و ایمیدرو با حضور جمعی از نمایندگان تبریز برای حمایت مالی شرکت مس از تیم تراکتورسازی تبریز در مجلس برگزار شد، گفت: با توجه به اطلاعات قبلی در خصوص این جلسه، حضورم را موجب ایجاد تنش دانستم اما از نظارت و کنترل جلسه دور نبودم و از قبل اطلاعات لازم را در اختیار آقای نیکزاد قرار داده بودم.


وی با بیان اینکه برخی مصاحبه ها و اطلاع رسانی ها مبنی بر اینکه مس قرار است تیم تراکتورسازی را بخرد یا ... از سوی کانال های خبری حساسیت زاست که نمونه آن واکنش نمایندگان برای تحت فشار قرار دادن مدیرعامل شرکت مس بود، افزود: متأسفانه بعضی از نمایندگان با اشتباه استراتژیک  و مصاحبه چند ماه قبل موجب حساسیت نمایندگان و در نتیجه به جلسه دیروز منجر شد.ما به آقایان گفتیم مسأله تراکتور ارتباطی به مس ندارد، درخواست کمک یا مالکیت باید منتفی باشد، چراکه اولا اعتراض کارگران مس را در پی خواهد داشت که چرا حقوق ما برای حمایت از تیمی صرف می شود که هیچ ارتباطی به شرکت مس ندارد، ثانیا مسائل امنیتی و اختلافات قومیتی ایجاد می شود که به نفع هیچ کس نیست.


 جلالی می‌گوید: نکته دیگر اینکه اگر بنا باشد مس تراکتور را بخرد، ممکن است شهرهای دیگر هم چنین درخواست هایی داشته باشند.


وی با تأکید بر اینکه با توجه به تمام مباحثی که از قبل با آقایان نیکزاد و فاطمی امین وزیر صمت عرض کرده بودم و ارتباطی که با آقایان سعدمحمدی و جعفری داشتم، در جلسه دیروز مدنظر قرار دادند و هیچ امتیازی از شرکت مس به تیم تراکتورسازی تعلق نگرفت و جای نگرانی نیست و از تدبیر آقایان که به خوبی مدیریت کردند، قدردانی می کنم.

دیدگاه‌ها