کد خبر : 1796880 | 17 آذر 1400 ساعت 12:45 | 36K بازدید | 10 دیدگاه

احساسم این است گل می‌زنم 

این بازیکن مقابل پرسپولیس شادی گل می‌کند؟

مهاجم هوادار می گوید برای گلزنی به پرسپولیس و شادی بعد از آن برنامه ریزی کرده است.

این بازیکن مقابل پرسپولیس شادی گل می‌کند؟

به گزارش ورزش سه،  تیم هوادار علی‌رغم بازی‌های خوبی که ارائه داده تنها یک بار موفق به پیروزی شده و  با ۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

پیمان میری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما همه کار در بازی می کنیم فقط گل زده نمی شود و چند موقعیت روی بدشانسی گل نشد. اگر توپ هایی که ما می‌زنیم در چارچوب دروازه باشد دروازه‌بان کاری از دستش بر نمی‌آید. در بازی قبلی من یک شوت زدم که به تیرک دروازه سابید و به بیرون رفت و از این اتفاقات خیلی زیاد برای ما در این چند هفته اتفاق افتاده، فوتبال دارد آن رویش را به ما نشان می‌دهد ‌ وگرنه ما هم فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنیم، بچه ها هماهنگ هستند. ما در برابر تیم های اسم و رسم دار فوتبال بسیار خوبی ارائه دادیم و همه کارشناسان به این موضوع اذعان دارند که هوادار خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد. برای مثال در  دقیقه ۸۶ از سپاهان و دقیقه ۸۸ از فولاد گل خوردیم. در یک غفلت گل می خوریم و متاسفانه از این سمت توپ های ما تبدیل به گل نمی شود. 


او در خصوص عملکرد خط حمله ادامه داد: باید بیشتر روی گلزنی کار کنیم و این که بگوییم عدم گلزنی تقصیر مهاجمان هوادار است درست نیست. همانطور که یک تیم از جلو دفاع و پرس میکند و کلا به قول فوتبالی ها دفاع از آن جلو شروع می شود از آن طرف برای خط حمله نیز به این شکل است و ایستگاهی و خطا که گرفته می‌شود مدافعان ما هم برای سرزنی جلو می‌آیند. گل خوردن و گل زدن  به شکل تیمی  آن تیم بستگی دارد و شکل تیم ما خیلی خوب است و بدشانسی فوتبال به ما  خورده و گرنه باید از لحاظ فوتبالی جزو پنج تیم اول بودیم. صد درصد این جایگاه تغییر خواهد کرد.


مهاجم تیم هوادار در مورد دیدار حساس با پرسپولیس که فردا برگزار خواهد شد نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با پرسپولیس و استقلال برای همه تیم ها خاص است انشاالله با تمرکز  نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم. انشالله اولین گلم را در لیگ امسال مقابل پرسپولیس به ثمر برسانم و احساسم این است که این اتفاق می افتد و برای خوشحالی بعدش نیز برنامه ریزی کردم.


این بازیکن در مورد غیبت داریوش شجاعیان و محمدقاضی که کار را برای هوادار سخت خواهد کرد گفت: هم داریوش و هم محمد جز مهره های تاثیر گذار تیم ما هستند. آقای قاضی که دو هفته است کنار ما نیست و جزو تاثیر گذار های ما هستند ولی قطعا کادر فنی برنامه ریزی خوبی دارد.


وی در مورد پیراهن بنفش که برای آنها در سال گذشته خوش یمن  بوده و باعث صعود  شده نظرش را اینگونه بیان کرد: من زیاد در جریان این داستان نیستم ولی صحبت‌هایی که شنیدم این بود که پیراهن اول هوادار بنفش بوده و هویت این تیم سال گذشته با همین رنگ شکل گرفته و انرژی مثبت به مجموعه داده و برای همین رنگ بنفش را انتخاب کردند ولی این سوال را باید از سرپرست تیم بپرسید چون سال گذشته در این تیم حضور نداشتم.


وی یادآور شد: انشاءالله یک بازی خوب را مقابل پرسپولیس شاهد باشیم و یک نتیجه خوب بگیریم و من هم برای تیمم با گلزنی و یا با پاس گل مثمر ثمر باشم، البته اولین پاس گل تاریخ لیگ برتر هوادار را من به محمد قاضی دادم و به زیبایی تبدیل به گلش کرد. انشاالله ادامه دار باشد و شرایط خوبی برایمان رقم بخورد .

دیدگاه‌ها