کد خبر : 1796882 | 17 آذر 1400 ساعت 12:37 | 17.2K بازدید | 3 دیدگاه

آغاز تغییرات رانگنیک؛ حضور روانشناس جدید در یونایتد

رالف رانگنیک، سرمربی جدید منچستریونایتد، تغییرات اساسی خود در این تیم را آغاز کرده است.

آغاز تغییرات رانگنیک؛ حضور روانشناس جدید در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رانگنیک هفته گذشته به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت.

این مربی آلمانی در اولین کنفرانس خبری‌اش گفت که می‌خواهد وارد قلب، مغز و خون بازیکنان شود و حالا به نظر می‌رسد که منظور او از این جملات مشخص شده است.

رانگنیک در تلاش است تا در سریع‌ترین زمان ممکن بیشترین تاثیرگذاری را روی تیمش داشته باشد و اولین روانشناس ورزشی تمام وقت یونایتد را در 20 سال اخیر به خدمت گرفته است.

آخرین باری که این تیم از حضور روانشناس ورزشی تمام وقت بهره برده بود به اواخر دهه 1990 میلادی برمی‌گردد اما حالا رانگنیک تصمیم گرفته که بار دیگر این پست را در این باشگاه احیا کند.

 

1671276

 

این مربی آلمانی حضور ساشا لنزه در اولدترافورد را تایید کرد که روانشناسی معروف و خلاق است و پیش از این در لیگ دسته دو آلمان حضور داشته است. چنین اقدامی نشان دهنده اهمیتی است که رانگنیک برای سلامت روح و ذهن بازیکنان قائل است.

او در این باره گفت:« من نمی‌دانم که شرایط در لیگ برتر چطور است اما اکثر باشگاه‌ها در آلمان از روانشناسان ورزشی یا مربیان ذهنی استفاده می‌کنند. این از نظر من کاملا منطقی است. اگر شما مربیان متخصص برای دروازه‌بان‌ها، تمرینات فیزیکی، مهاجمان و آماده‌سازی بدنی دارد، پس باید مربی متخصص نیز برای مغز بازیکنان داشته باشید.»

رانگنیک پیش از این با لنزه در لایپزیش کار کرده بود اما او نه تنها کسی نیست که از مجموعه ردبول به یونایتد خواهد آمد. این مربی آلمانی از کریس آرماس که مربی سابق نیویورک ردبول است نیز برای حضور در اولدترافورد دعوت کرده است.

انتظار می‌رود که لنزه و آرماس پیش از پایان هفته جاری و در صورت صدور ویزا و مجوز کار از سوی دولت، کارشان را در یونایتد آغاز کنند.

دیدگاه‌ها