کد خبر : 1796901 | 17 آذر 1400 ساعت 13:43 | 45.1K بازدید | 18 دیدگاه

کالدرون:

رونالدو ارزان‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید بود

رامون کالدرون، رییس سابق باشگاه رئال مادرید، معتقد است که جذب کریستیانو رونالدو موفقیتی بزرگ برای او بوده است.

رونالدو ارزان‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال 2009 از منچستریونایتد جدا شده و به رئال مادرید پیوست تا 9 سال پر افتخار و رویایی را در این تیم سپری کند.

این فوق ستاره پرتغالی در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو چهار لیگ قهرمانان و چهار توپ طلا کسب کرد و رکوردهای بسیاری را به ثبت رساند تا نامش را در تاریخ فوتبال جاودانه کند.

کالدرون درباره جذب این بازیکن گفت:« متقاعد کردن یونایتد کار آسانی نبود اما رونالدو همه چیز را آسان‌تر کرد. با توجه به نتایج کسب شده تیمی و فردی باید گفت که جذب کریستیانو رونالدو یک قمار برنده و موفقیتی تردیدناپذیر بوده است. اما این موضوع به من مربوط نیست، هر کسی جای من بود همین کار را می‌کرد چون این موقعیتی خاص بود که نمی‌توانستیم آن را از دست بدهیم.»

 

1672033

 

یونایتد در ژوئن 2009 با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد که رونالدو را با مبلغی در حدود 94 میلیون یورو به فروش رسانده و او در آن زمان لقب گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال را از آن خود کرد.

کالدرون اضافه کرد:« یونایتد مبلغ زیادی می‌خواست اما در نهایت این انتقال در واقع ارزان‌ترین خرید تاریخ رئال شد چون سود زیادی به ارمغان آورد. من با فابیو کاناوارو و رود فن نیستلروی نیز رابطه بسیار خوبی دارم. آنها نیز کمک زیادی به رئال برای کسب جام‌های قهرمانی کردند.»

او همچنین درباره جدایی رونالدو از یووه و تاثیر این اتفاق بر این تیم اظهار داشت:« بدون شک جدایی کریستیانو به سود آنها نبوده است. او بازیکنی است که تمام تلاشش را برای تیمی که در آن حضور دارد به کار می‌گیرد و این فقط  در زمینه گلزنی نیست، بلکه روحیه رقابت‌جویی را هم به هم تیمی‌هایش تزریق می‌کند.»

دیدگاه‌ها