کد خبر : 1796906 | 17 آذر 1400 ساعت 14:06 | 20.1K بازدید | 18 دیدگاه

دربی صدری - آجورلو به نفع فوتبال

پرسپولیس پول پخش تلویزیونی را می‌خواهد

حضور موثر مدیرعامل باشگاه استقلال بحث تبلیغات محیطی را در فوتبال ایران تغییر داد.

پرسپولیس پول پخش تلویزیونی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال با وجود همه بدبینی ها در نهایت موفق شد بحث تبلیغات محیطی در فوتبال ایران را به سمتی که خود به آن علاقه داشت هدایت کند و حالا به جز استقلال، پرسپولیس نیز وارد بحث تبلیغات محیطی شده و کارگزار خود را برای کسب درآمد بیشتر از تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ ها یافته است.

 

اما از آنجایی که استقلال حرکت خود را در این زمینه زودتر آغاز کرده بود، این مسئله برای پرسپولیس چندان جذاب نبود چراکه در شرایط مقایسه ای فوتبال ایران، آنچه که هواداران تعقیب می‌کنند و به آن علاقه دارند این است که هر تیمی پیشتاز ماموریتی شخصی خود باشد و به آنچه که باشگاه دیگر انجام می‌دهد توجه چندانی نکند.

 

باشگاه پرسپولیس در موضوع تبلیغات محیطی حضور چندان فعالی نداشت و پس از رودربایستی های اولیه در نهایت در شرایطی به این قافله پیوست که جدیت باشگاه استقلال و دعوا های مکررش با سازمان لیگ در نهایت چاره ای جز حضور باشگاه رقیب در این مسیر را متصور نبود.

 

اما صبح امروز مجید صدری سرپرست مدیریت باشگاه پرسپولیس متنی را خطاب به رییس صدا و سیما پیمان جبلی منتشر کرد و در آن خواستار مذاکره جدی برای پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه پرسپولیس شد.

 

نکته اینجاست که صدا و سیمای ایران در طول سالیان گذشته هرگز در مورد موضوع حق پخش کوتاه نیامده و حاضر به پرداخت هیچ عددی به باشگاه ها برای پخش تلویزیونی نشده است؛ اگرچه برنامه های فوتبالی با توجه به هزینه های تمام شده همواره یکی از سودمند ترین برنامه های پخش شده در شبکه های مختلف سراسری و استانی بوده و بینندگان پرشماری دارد.

 

1672062

 

 

ورود باشگاه پرسپولیس به این عرصه و البته پیش بینی درآمد ۳۳۰ میلیارد تومانی از حق پخش این امید را به وجود می‌آورد که درست مثل مسئله تبلیغات محیطی، این مسئله لاینحل فوتبال ایران نیز پیش برود تا باشگاه ها شرایط درآمدی کاملا متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کنند و امر باشگاه داری در ایران به جای فریاد فقر تبدیل به شمایی از آنچه که در دنیا جریان دارد بشود. اینکه بتوانید درباره داشته هایتان هم حرف بزنید.

 

پس ضمن اینکه باید از صدری و تیمش بابت حضور در این عرصه تازه تقدیر کرد، باید در انتظار همراهی سایر باشگاه های فوتبال ایران در این موضوع بود؛ حداقل برای اینکه گامی به سمت دریافت یک حق طبیعی برداشته شود نه اینکه مثل مسابقه دربی دوربین های سازمان لیگ حتی اجازه ضبط بازی را پیدا نکنند!

 

امروز قصد داشتیم با سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره ساز و کار این باشگاه برای پیشبرد موضوع حق پخش تلویزیونی و دریافت آن صحبت کنیم که به نظر می‌رسد او قصد دارد این موضوع را در یک نشست مطبوعاتی مطرح بنماید.

 

دیدگاه‌ها