کد خبر : 1796947 | 17 آذر 1400 ساعت 16:52 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی صفر- خوشه طلایی یک؛

لیگ یک/ نجات خوشه طلایی از بحران

تیم خوشه طلایی ساوه به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه برابر استقلال ملاثانی رسید.

لیگ یک/ نجات خوشه طلایی از بحران

 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته نُهم لیگ یک  فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال ملاثانی از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی اهواز مقابل تیم خوشه طلایی ساوه قرار گرفت.

 

استقلال ملاثانی و خوشه طلایی که طی پنج هفته اخیر لیگ دسته اول در کسب پیروزی ناکامی بودند و طی سه دیدار گذشته خود به‌طور مشابه دو مساوی متوالی و یک باخت داشتند، در تقابل امروز برای پایان ناکامی‌هایشان و رسیدن به برد تلاش می‌کردند که تیم مهمان موفق به انجام این کار شد.

خوشه طلایی ساوه که در نیمه اول نمایش نسبتا بهتری ارائه کرده بود، در دقیقه ۴۱ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و اشتباه مدافعان ملاثانی در دفع توپ صاحب موقعیت شد که عرفان پورافراز با  شوت محکم توپ را از کنار دستان آریا آهکی عبور داد و تبدیل به گل کرد.

 

1672110

استقلال ملاثانی در شرایطی مسابقه امروز مقابل خوشه طلایی را واگذار کرد که داور یک پنالتی به سود تیم میزبان گرفته بود، اما لحظاتی بعد آن را برگرداند

 

استقلال ملاثانی که همانند خوشه طلایی آخرین و تنها برد خود را در هفته سوم لیگ یک به دست آورده بود، در نیمه دوم تلاش بی‌ثمری برای جبران نتیجه داشت و حملات آنها بی‌نتیجه بود تا در نهایت این مسابقه خانگی را واگذار کند.

 

خوشه طلایی ساوه با کسب پیروزی یک بر صفر خارج از خانه در بازی امروز ۱۳ امتیازی شد و بالاتر از شهرداری آستارا و سایپا تهران و همچنین تفاضل گل کمتر نسبت به  شهرداری همدان، در جایگاه نُهم جدول لیگ یک قرار گرفت و استقلال ملاثانی نیز در رتبه شانزدهم ایستاد.

 

1672160

دیدگاه‌ها