کد خبر : 1797013 | 17 آذر 1400 ساعت 22:09 | 41.9K بازدید | 17 دیدگاه

طعنه عجیب زلاتان به ستاره جدید اینتر

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی آث میلان حمله عجیبی به هم تیمی سابق خود، هاکان چالهان اوغلو داشته است.

طعنه عجیب زلاتان به ستاره جدید اینتر

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اخبار و شایعات فراوان، در نهایت هاکان چالهان اوغلو و مدیران میلان برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و این هافبک ترکیه ای در تابستان گذشته میلان را به مقصد اینتر ترک کرد. چالهان در تیم جدید خود عملکرد درخشانی داشته و همین اخیرا جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ ایتالیا را نیز از آن خود کرد. اما زلاتان مدعی شد حمله قلبی کریستین اریکسن در رقابت های یورو و دوری این بازیکن از میادین دلیل اصلی انتقال هاکان چالهان اوغلو به اینتر بوده است.

 

1672223

 

زلاتان ابراهیموویچ در کتاب جدید خود نوشت: "باید از او به خاطر کاری که در میلان انجام داد تشکر کنیم و من برای هاکان در مرحله جدید زندگی ورزشی اش بهترین ها را آرزو می کنم. اما حتی اگر گفتن این جمله بد به نظر برسد، باید گفت که چالهان اوغلو از یک اتفاق تلخ و غم انگیز به نفع خود استفاده کرد.

 

اگر اتفاقی که برای کریستین اریکسن در بازی دانمارک و فنلاند در جام ملت های اروپا رخ داد پیش نیامده بود، چالهان اوغلو هرگز با اینتر قرارداد نمی‌بست. البته هاکان پسر خوبی است و او به لطف کمک من رشد زیادی کرد. حالا مهم ترین چالش او انجام کارهای بزرگ بدون کمک ایبرا است. در طول برگزاری رقابت های یورو من برای او و آنته ربیچ پیامی فرستادم و گفتم دیدید موفقیت بدون زلاتان پیچیده و دشوار است؟ قبل از آمدن من، نه چالهان اوغلو چنین عملکردی داشته و نه آنته ربیچ در ترکیب ثابت میلان قرار می گرفت."

دیدگاه‌ها