کد خبر : 1797052 | 18 آذر 1400 ساعت 09:37 | 14.3K بازدید | 24 دیدگاه

ناگلزمان: می‌توانستیم بیشتر از سه گل به بارسا بزنیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش با عملکردی عالی اجازه کار را به بارسلونا نداده است.

ناگلزمان: می‌توانستیم بیشتر از سه گل به بارسا بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حالی شب گذشته میزبان بارسلونا بود که نیازی به کسب نتیجه در این مسابقه نداشت زیرا پیش از این صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده بود. با این حال شاگردان یولیان ناگلزمان با قدرت کامل در این بازی به میدان رفتند و با پیروزی سه گله برابر بارسا، حذف عجیب این تیم از چمپیونزلیگ لیگ را رقم زد.

 

 

1672328

 

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در پایان بازی گفت: "مقابل بارسلونا کاملاً کنترل کار را در اختیار داشتیم. ما در برابر حریفی صاحب نامی قرار گرفتیم که برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا فقط به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشت. با این وجود در طول مسابقه هرگز به بارسا اجازه ندادیم که تمرکز درستی داشته باشد. اگر منظم تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم بیشتر از سه گل هم وارد دروازه بارسلونا بکنیم.

 

مشخصا با توجه به جریان مسابقه در نیمه دوم عمیق‌تر به دفاع کردن پرداختیم اما اینکه هیچ گلی دریافت نکردیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. ما 22 گل در هر مرحله گروهی به ثمر رساندیم و فقط سه گل دریافت کردیم و فکر می‌کنم این عملکرد بسیار خوبی محسوب می‌شود."

 

 

1672329

 

 

ناگلزمان همچنین درباره شانس بایرن مونیخ برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: "می‌توانم بگویم که ما با شایستگی زیادی پا به مرحله یک هشتم نهایی می‌گذاریم. ما به دنبال این هستیم که خودمان را در قامت یک مدعی نشان دهیم و نهایتاً به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. ما از بازیکنانی در تیم برخوردار هستیم که همه به دنبال این هستند که یک بار دیگر قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کنند."

دیدگاه‌ها