کد خبر : 1797093 | 18 آذر 1400 ساعت 18:15 | 13.9K بازدید | 10 دیدگاه

مویزه کین:

تقابل‌ احتمالی با PSG؟ یوونتوس از هیچکس نمی‌ترسد

مویزه کین، ستاره ایتالیایی یوونتوس، می‌گوید این تیم از تقابل احتمالی با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمی ترسد.

تقابل‌ احتمالی با PSG؟ یوونتوس از هیچکس نمی‌ترسد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته موفق شد با تک گل مویزه کین در خانه بر مالمو سوئد غلبه کند و با توجه به توقف چلسی در دیدار همزمان مقابل زنیت روسیه، این تیم ماسیمیلیانو آلگری بود که به عنوان صدرنشین گروه لقب گرفت. حالا می‌توان گفت بیانکونری می تواند در مرحله بعد با قرعه آسان تری برخورد کند اما در عین حال برخی فرضیه‌های سخت نیز وجود خواهد داشت.

 

در واقع حالا با توجه به صدرنشینی یوونتوس و از سمت دیگر صعود پاری‌سن‌ژرمن به عنوان تیم دوم، احتمال تقابل این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. در همین راستا مویزه کین که تک گل یوونتوس در بازی دیشب را به ثمر رساند، تاکید کرد که آنها از تقابل با هیچ تیمی نمی ترسند.

 

 

1672377

 

 

مویزه کین، ستاره ایتالیایی یوونتوس، که فصل گذشته را در پاری‌سن‌ژرمن پشت سر گذاشت و سه گل هم در لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به ثمر رساند، در این باره گفت: "برای ما بسیار رضایت بخش است که به عنوان صدرنشین گروه صعود کنیم. اکنون این به ما انگیزه می دهد تا سخت تر کار کنیم و برای مراحل پایانی مسابقات آماده باشیم.

 

تقابل احتمالی با پاری‌سن‌ژرمن در یک هشتم؟ یوونتوس از هیچکس نمی ترسد، ما تیم بزرگی هستیم و برای هر چیزی که در انتظارمان باشد آماده خواهیم بود.  من الان اینجا در یوونتوس هستم و احساس می کنم در خانه حضور دارم."

دیدگاه‌ها