کد خبر : 1797105 | 18 آذر 1400 ساعت 13:37 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

علی حمودی از استقلال تا آبی های خوزستان

کاپیتان استقلال خوزستان می گوید فشاری روی آنها برای صعود نیست ولی قطعاً برای رسیدن به این موضوع تلاش می‌کنند.

 علی حمودی از استقلال تا آبی های خوزستان

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان موفق شد ۲ بر یک رایکا بابل را شکست دهد علی حمودی در این مورد به خبرنگار ما گفت: با اینکه داوری خیلی به سود ما نبود اما توانستیم پیروز و هماهنگ تر شویم و روز گذشته هم کل بازی در اختیار ما بود و مستحق برد بودیم و توانستیم با سه امتیاز این بازی را تمام کنیم.


او در مورد عملکرد خوب استقلال خوزستان و اینکه در حال حاضر مدعی هستند ادامه داد: ما بازیکنان جوان و با تجربه خوبی داریم‌ و کادر فنی هم خیلی با بازیکنان راحت هستند و این آرامش باعث شد بتوانیم  روز به روز بیشتر خودمان را نشان دهیم و انشالله بتوانیم با همت بچه ها به جایگاهی که می خواهیم برسیم.


وی که کاپیتان استقلال خوزستان است در مورد مسئولینت سنگینی که به عهده دارد گفت: بچه های خیلی خوبی داریم و فضا دوستانه است و تیممان بازیکنان قابل احترامی دارد و کاپیتانی کردن در این جا سخت نیست.


حمودی که در استقلال تهران با مربی شان میلاد میداوودی هم تیمی بود در این باره توضیح داد: بله ما در استقلال تهران و استقلال اهواز هم تیمی بودیم و کادر مان استقلالی است نام تیممان هم که استقلال  است!


مدافع باتجربه آبی‌های خوزستان در مورد دیدار بعدی عنوان کرد: با تیم خوب قشقایی که فعلاً صدر جدول است بازی داریم ولی ما میزبان هستیم اما همانند بازی های قبلی برد می‌خواهیم، حریفمان قابل احترام است ولی ما هم چیزی جز سه امتیاز نمی‌خواهیم.


حمودی در مورد اینکه استقلال خوزستان می‌تواند بعد از سه سال دوری به لیگ برتر صعود کند یا خیر گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و انشالله این شرایط حفظ شود ما پتانسیل این را داریم که دوباره تیم استقلال را به لیگ برتر برگردانیم. البته فشار زیادی روی ما نیست در ابتدا تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و بعد هم اگر شد صعود کنیم
حمودی که در دوران طلایی استقلال تهران برای این تیم توپ می زد در مورد اینکه پیگیر بازی های این تیم است یا خیر افزود: بله پیگیر بازی های  استقلال هستم و به نظرم می‌توانست در دربی پیروز شود و واقعاً  داور می‌توانست به نفع استقلال خطا بگیرد ولی در فوتبال از این اتفاقات می‌افتد و نشد که سه امتیاز را بگیرند. برای هر دو استقلال آرزوی موفقیت دارم!

دیدگاه‌ها