کد خبر : 1797106 | 18 آذر 1400 ساعت 22:48 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره آرژانتینی؛ اسطوره‌های کودکی سرخیو راموس

سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، از یک مهاجم و یک هافبک به عنوان اسطوره‌ای فوتبالی‌اش نام برد.

دو ستاره آرژانتینی؛ اسطوره‌های کودکی سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، راموس در پنجره نقل و انتقالات امسال از رئال مادرید جدا شده و به پاری سن ژرمن ملحق شد. اتفاقی که بسیاری از هواداران این باشگاه اسپانیایی و فوتبال‌دوستان را در شوک فرو برد.

این بازیکن اسپانیایی نتوانسته درخششی که در ترکیب رئال مادرید داشت را در پایتخت فرانسه تکرار کند و دوران حضورش در پاریس با مصدومیت‌های پیاپی و طولانی همراه شده است.

راموس که در دیدار پی اس جی برابر کلوب بروژ در لیگ قهرمانان نیز غایب بود در مصاحبه‌ای با آمازون پرایم شرکت کرد که باید جواب‌های کوتاهی به سوالات می‌داد.

 

1672398

 

این مدافع در پاسخ به سوالی درباره اسطوره‌هایش در زمان کودکی به دو بازیکن آرژانتینی اشاره کرده و گفت:« اسطوره من... دو یا سه بازیکن را بسیار دوست داشتم اما از کلودیو کانیحیا و فرناندو ردوندو نام می‌برم.»

کانیجیا مهاجم آرژانتینی بود که همراه همیشگی مارادونا به حساب می‌آمد. او در کنار این فوق ستاره آرژانتینی نایب قهرمان جام جهانی 1990 شد و سپس جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکای 1991 را بالای سر برد.

راموس زمانی به رئال مادرید ملحق شد که مدتی از جدایی ردوندو از این باشگاه می‌گذشت. این مدافع اسپانیایی هرگز علاقه‌اش به بازی در خط میانی را پنهان نکرده و به نظر می‌رسد که دلیل اصلی علاقه او به این پست همین بازیکن آرژانتینی است.

این بازیکن همچنین درباره مسائلی که در رسانه‌ها درباره او مطرح شده اما معمولا حقیقت ندارد و باعث گمراهی پاپاراتزی‌ها شده گفت:« آنها دروغ‌های زیادی می‌گویند اما این اتفاق معمولا زمانی رخ می‌دهد که من در تعطیلات هستم، به شهری رفته‌ام و آنها می‌گویند که به جای دیگری رفته‌ام.»

دیدگاه‌ها