کد خبر : 1797327 | 19 آذر 1400 ساعت 15:03 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت تماشاگران تا نیم فصل طول می کشد؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این فدراسیون تنها مرجع تصمیم گیرنده در خصوص بازگشت تماشاگران نیست.

بازگشت تماشاگران تا نیم فصل طول می کشد؟

به گزارش ورزش سه، بازگشت تماشاگران به ورزشگاه بحث داغی است که هنوز به نتیجه نرسیده و در حالی که تقریبا در تمامی کشورهای صاحب فوتبال و حتی همسایه، شاهد برگزاری بازی ها با تماشاگر هستیم، این اتفاق هنوز در کشورمان رخ نداده و بازی های لیگ برتر همچنان با سکوهای خالی برگزار می شود.

 

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در ارتباط تلفنی خود با برنامه ورزش و مردم با بیان اینکه تنها فدراسیون فوتبال نیست که باید در این مورد تصمیم گیری کند گفت: این هفته جلسه ای در مورد موضوع تماشاگران برگزار شد. فدراسیون فوتبال کاملا آمادگی پذیرایی از تماشاگران را دارد و این موضوع را به هیئت های فوتبال، سازمان لیگ و همه نهادها اعلام کرده است.

 

وی افزود: فدراسیون فوتبال تنها مرجع رسمی تصمیم گیرنده نیست و فقط یکی از آنهاست که آمادگی خود را اعلام کرده است. فدراسیون فوتبال آمادگی این را دارد که تماشاگران وارد ورزشگاه برسند.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال از پروسه ای گفت که به نظر می رسد طبق آن نباید خیلی امیدوار به برگزاری بازی ها با تماشاگر در هفته های پیش رو باشیم: منتظر هستیم که ستاد ملی مبارزه کرونا برای چگونگی پروتکل ها به یک اجماع نظر کافی برسد. دوستان مصاحبه هایی کرده اند ولی اینکه کتبی اعلام کنند و در نهادهای ذی ربط تصویب و مجوز صادر شود هنوز انجام نشده است. فقط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و ورزشگاه ها نیستند که دخیل هستند. پلیس، اورژانس و ... هم باید آمادگی لازم را داشته باشند.

 

او در پاسخ به این سوال که با این اوصاف باید برای بازگشت تماشاگران تا نیم فصل اول صبر کنیم تاکید کرد: امیدوارم که این اتفاق نیفتد و در چند هفته آینده شاهد حضور تماشاگران باشیم.

دیدگاه‌ها