کد خبر : 1797549 | 20 آذر 1400 ساعت 14:31 | 32.4K بازدید | 26 دیدگاه

با دیدگاهم همسو شوید؛

اتمام حجت محرم نویدکیا با سپاهانی‌ها

حرف‌های سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی برابر نفت آبادان، کدهای هشداردهنده و مهمی برای مدیران و مسئولان باشگاه داشت.

اتمام حجت محرم نویدکیا با سپاهانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از شکست غیرمنتظره برابر گل گهر که هواداران این تیم را شوکه کرد، موفق شد در روزی که یک نمایش دلچسب و هماهنگ داشت و موقعیت های زیادی ایجاد کرد، شاگردان علیرضا منصوریان را با تک گل یاسین سلمانی از پیش رو بردارد، اما مهم‌تر از این پیروزی سه امتیازی در نقش جهان حرف‌هایی بود که پس از پایان مسابقه توسط محرم نویدکیا در کنفرانس خبری مطرح شد.


نویدکیا در این مصاحبه ضمن تاکید بر این نکته که یک مربی تهاجمی است و از باخت نمی‌ترسد و نتیجه های بدون گل آزارش می‌دهد، از حضور همیشگی طلایی پوشان اصفهانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان هدف اصلی اش یاد کرد و تاکید داشت نباید قهرمان نشدن در این فصل این اولویت را تحت الشعاع قرار بدهد.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان یک مربی با کدهای اخلاقی خاص و ویژه است که همین رفتار او احترام زیادی را نزد هواداران فوتبال برای کاپیتان سابق طلایی پوشان ایجاد کرده است؛ با این حال وقتی در مورد اصول مورد نظرش حرف می‌زند، حتی با هواداران خودی هم تعارف ندارد و اینکه گفته اگر مسئولان باشگاه و هواداران  با دیدگاه‌هایش همسو نیستند، می رود تا فرد دیگری جای او را بگیرد، به هیچ وجه یک تهدید نیست.


این حرف‌های نویدکیا به نوعی هشداری برای مسئولان و هواداران باشگاه سپاهان است که احتمالا پس از شکست مقابل گل‌گهر واکنش‌هایی منفی به نتیجه کسب شده داشته اند و نویدکیا پس  از بازگشت دوباره به مسیری پیروزی به صورت مستقیم با آنها صحبت کرده است.


در حال حاضر سه تیم 19 امتیازی در پایان هفته نهم در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر وجود دارند و سپاهان پایین تر از گل گهر و بالاتر از آلومینیوم رتبه دوم را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها