کد خبر : 1797555 | 20 آذر 1400 ساعت 15:10 | 10.2K بازدید | 9 دیدگاه

مدیر بایرن: چیزی تا جذب دمبله فاصله نداشتیم

مدیر فنی سابق بایرن فاش ساخت که سال 2016 برای جذب عثمان دمبله تا فرانسه هم رفتند ولی او بارسا را می خواست.

مدیر بایرن: چیزی تا جذب دمبله فاصله نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، روزها سپری می‌شود و همچنان عثمان دمبله هیچ پاسخ مشخصی به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا نمی دهد. ژاوی اخیراً تأکید کرده بود که قرارداد این ستاره فرانسوی تمدید شود اما این وضعیت باعث شده که باشگاه بارسلونا تا حدود زیادی بی‌خیال عقد قرارداد جدید با این بازیکن شده باشد.

 

 

1667207

 

 

ال چیرینگیتو اخیرا ادعا کرد که دمبله به ژاوی اطلاع داده است که در پایان فصل جدا خواهد شد و قصد ماندن ندارد. مقصد بعدی او می تواند تیمی در لیگ برتر و حتی بایرن مونیخ باشد.

در آلمان معتقدند که حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن علاقه خاصی به ستاره فرانسوی دارد.

 

 

1237408

 

 

علاقه بایرن به دمبله اما به یکی دو سال اخیر بر نمی گردد. او تابستان 2016 که به دورتموند پیوست، از بایرن هم پیشنهاد داشت. مایکل رشکه مدیر فنی سابق بایرن در این رابطه گفت:« استعداد یاب های ما فصل 16-2015 بازی های دمبله را زیر نظر داشتند و حتی خودم چندین بار نیز برای تماشای بازی او به ورزشگاه رفتم. ما اطمینان داشتیم که دمبله می تواند بازیکن مهم و تاثیرگذاری باشد ولی او در نهایت به دورتموند رفت.

با کارل هاینس رومینیگه(مدیر اجرایی سابق بایرن) به فرانسه رفتیم و با پسر مالک باشگاه رن و مدیر ورزشی باشگاه هم گفت و گو کردیم. پیشنهادمان را ارائه کردیم ولی پاسخ شنیدیم که دمبله فقط می خواهد به بارسلونا برود و اینکه اگر به بایرن بیاید، امکان انتقالش به بارسا کاملا منتفی خواهد شد. در واقع دمبله می دانست که اگر به دورتموند برود، مسیری کوتاه تر تا بارسا خواهد داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها