کد خبر : 1797939 | 22 آذر 1400 ساعت 13:54 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت دیرهنگام از فرانسه؛ دلیل خط خوردن اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره آرسنال، به دلیل بازگشت دیرهنگام از فرانسه از فهرست این تیم خط خورد.

بازگشت دیرهنگام از فرانسه؛ دلیل خط خوردن اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، به اوبامیانگ اجازه داده شد که در روز سه شنبه به فرانسه سفر کند و روز چهارشنبه بار دیگر به تمرینات آرسنال برگردد.

اما اتلتیک مدعی شده که این بازیکن به جای این که چهارشنبه بار دیگر به شمال لندن برگردد، پنجشنبه صبح به سوی پایتخت انگلیس پرواز کرد و همین موضوع باعث ناراحتی سرمربی آرسنال شد.

شرایط زمانی بدتر شد که به دلیل قوانین و پروتکل‌های مربوط به ویروس کرونا، این مهاجم اهل گابن نتوانست تا زمانی که پاسخ منفی تست پی سی آرش اعلام نشده بود به تمرینات برگردد.

این بازیکن 32 ساله به همین دلیل از فهرست تیمش برای پیروزی 0-3 برابر ساوتهمپتون خط خورد.

 

1671738

 

میکل آرتتا در این باره گفت:« متاسفانه این اتفاق به دلیل نقض قوانین انضباطی رخ داد. من فکر می‌کنم بارها اعلام کردیم که قوانین غیر قابل بحثی در این تیم داریم  و به همین دلیل او امروز تیم را همراهی نمی‌کند.»

اوبامیانگ پیش از این در ماه ژانویه سال جاری میلادی نیز دیدارهایی را به دلیل همراهی با مادرش که از مشکل قلبی رنج می‌برد، از دست داده بود.

او هفته پیش به فرانسه رفت تا مادرش را برای بازگشت به انگلیس همراهی کند و این اتفاق با تایید آرسنال رخ داد. رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که علیرغم بازگشت دیرهنگام او به لندن که به جای چهارشنبه شب، پنج شنبه صبح رخ داد، این بازیکن در ساعت مقرر سر تمرینات حاضر بوده است.

او همچنین پیش از ترک فرانسه تست پی سی آر داد اما این تست مورد تایید انگلیس نبود و باشگاه به او اعلام کرد که از مجموعه تمرینی دور مانده و در خانه به تمریناتش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها