کد خبر : 1797950 | 22 آذر 1400 ساعت 14:33 | 28.2K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش رسانه‌های اوکراینی و ترکیه‌ای؛

ستایش اللهیار؛ خداحافظی مثل شوچکنو

شب گذشته ستاره ایرانی زوریا آخرین مسابقه‌اش را در لباس این تیم انجام داد و از جمع بازیکنان این باشگاه اوکراینی جدا شد.

ستایش اللهیار؛ خداحافظی مثل شوچکنو

به گزارش "ورزش سه"، هفته هجدهم لیگ اوکراین پیش از تعطیلات زمستانی شب گذشته برگزار شد و دیناموکیف مقابل زوریا به تساوی رضایت داد، آن‌هم در شرایطی که دینامو پیش افتاده بود اما گلزنی ستاره ایرانی باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و اللهیار صیادمنش ناجی تیمش شد.

 

صیادمنش در شرایطی گل تساوی را به ثمر رساند که آخرین بازی خود را در لباس زوریا انجام می‌داد؛ چرا که قرارداد 1/5 ساله قرضی او به پایان رسیده و باید از زوریا به فنرباغچه باز می‌گشت.

 

بعد از این درخشش مقابل دیناموکیف، رسانه‌های اوکراینی تمجید ویژه‌ای از ستاره ایرانی داشتند و در شب خداحافظی او با هواداران زوریا، گزارش‌های جالبی را درباره اللهیار صیادمنش منتشر کردند.

 

به جز خبرگزاری‌های اوکراینی، رسانه‌های ترکیه هم به بازگشت مهاجم فنرباغچه به لیگ این کشور واکنش نشان دادند؛  سایت ajansspor خداحافظی مهاجم ایران از زوریا را «رویایی» توصیف کرد. این رسانه در بخشی از گزارش خود با اشاره به سبک گلزنی اللهیار، نوشت: «خداحافظی فوتبالیست جوان ایرانی با این کشور اروپای شرقی نمادین و جالب بود. اللهیار در دقیقه 49 توپی را که از جناح راست به محوطه جریمه ارسال شد، پشت به دروازه مهار کرد و سپس 180 درجه چرخید و با ضربه‌ای دروازه بان را شکار کرد. او با گلی شبیه به گل‌های شوچنکو که بهترین مهاجم تمام ادوار فوتبال اوکراین محسوب می‌شود از این کشور خداحافظی کرد.»

 

1673688

 

ستایش توانایی‌های اللهیار صیادمنش و شباهت درخشش او به شوچنکو و خداحافظی‌اش از فوتبال اوکراین، از اتفاقات جالب‌توجه بعد از درخشش اللهیار بعد از دیدار شب گذشته مقابل دیناموکیف بود.

دیدگاه‌ها