کد خبر : 1798004 | 22 آذر 1400 ساعت 19:02 | 38.2K بازدید | 4 دیدگاه

بیانیه رسمی یونایتد؛ بحران کرونا تایید شد

باشگاه منچستر یونایتد در بیانیه ای رسمی به شیوع ویروس کرونا در بین اعضای این تیم واکنش نشان داد.

بیانیه رسمی یونایتد؛ بحران کرونا تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که بعد از تاتنهام، بحران کرونا به اردوی منچستر یونایتد نیز رسیده است و چندین نفر از اعضا و بازیکنان این تیم مبتلا شده اند؛ موضوعی که باعث شد تمرین روز گذشته شیاطین سرخ برگزار نشود و به نوعی این خبر رنگ و بوی جدی به خود بگیرد.

 

در همین راستا باشگاه منچستریونایتد اکنون طی بیانیه ای ضمن تایید این اخبار ابراز امیدواری کرده که بازی آنها با برنتفورد به تعویق بیفتد. در بیانیه باشگاه آمده است: "منچستریونایتد می تواند تایید کند که  دیروز و پس از تایید موارد مثبت کرونا در بین کارکنان و بازیکنان تیم اصلی، تصمیم گرفته شده است که تمرینات تیم اصلی در مجموعه تمرینی کارینگتون را به مدت 24 ساعت برای به حداقل رساندن خطر ابتلای بیشتر، تعطیل کند.

 

 

1671245

 

 

با توجه به لغو تمرینات و اختلال در تیم و این که سلامت بازیکنان و کارکنان در اولویت قرار دارد، باشگاه در حال مذاکره با لیگ برتر است که ببیند آیا برگزاری بازی روز سه‌شنبه مقابل برنتفورد هم به خاطر بازیکنان و هم کرونا قابل انجام است یا خیر. همچنین سفر اعضای تیم به لندن نیز با توجه به اتفاقات رخ داده به تعویق می‌افتد."

 

با این حال باید منتظر ماند و دید که واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به اتفاقات رخ داده چه خواهد بود و اینکه آیا نهایتاً بازی فردای منچستر یونایتد مقابل برنتفورد برگزار خواهد شد یا به زمان دیگری موکول می شود.

دیدگاه‌ها