کد خبر : 1798006 | 22 آذر 1400 ساعت 19:06 | 14.4K بازدید | 4 دیدگاه

سیدحسین و انگیزه ثبت کلین‌شیت شماره شش

دروازه‌بان استقلال انگیزه زیادی دارد تا مقابل سپاهان هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

سیدحسین و انگیزه ثبت کلین‌شیت شماره شش

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در لیگ برتر بیست و یکم عملکرد فوق العاده‌ای از خودش نشان داده و توانسته نامش را به عنوان یکی از بهترین گلرهای مسابقات مطرح کند.


حسینی با گذشت 9 هفته از رقابت های لیگ برتر در 6 مسابقه وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان را برعهده داشته و در 5 بازی موفق شده دروازه اش را بسته نگه دارد. جالب اینکه او فقط یک گل دریافت کرده و با واکنش های خود در مسابقات مختلف نقش مهمی در عملکرد فوق العاده آبی ها در داشتن بهترین خط دفاع لیگ ایفا کرده است.


کاپیتان این روزهای استقلال بعد از بازگشت به چارچوب تیمش در دربی تاکنون گلی دریافت نکرده و انگیزه زیادی دارد تا مقابل سپاهان هم این رکورد خوب را حفظ کند.


سیدحسین اگر در بازی عصر سه‌شنبه هم دروازه اش را بسته نگه دارد، ششمین کلین شیت فصل را به نام خود ثبت می‌کند که با توجه به حضور او در 7 مسابقه  آمار فوق العاده ای برای او محسوب خواهد شد.


حسینی که یکبار رکورد گل نخوردن متوالی در لیگ برتر را شکسته در صورتی که به روند خوب خودش ادامه بدهد، چه بسا در آینده بار دیگر به این مهم دست پیدا کند که اتفاق جالبی تلقی می‌شود. با توجه به غیبت وریا غفوری،‌ این دروازه بان فردا بار دیگر بازوبند کاپیتانی هم بر دست می‌بندد و با انگیزه بالا روبه روی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها