کد خبر : 1798009 | 22 آذر 1400 ساعت 19:32 | 24.7K بازدید | 2 دیدگاه

رانگنیک: باید قدم های بعدی را برداریم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش باید با پیروزی در مسابقات قدم‌های بعدی را بردارد.

رانگنیک: باید قدم های بعدی را برداریم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی قرار است منچستریونایتد فردا شب به مصاف برنتفورد برود که بحران کرونا به اردوی شیاطین سرخ هم رسیده است. این باشگاه دقایقی پیش این موضوع را تایید و ابراز امیدواری کرد که بعد از مذاکره با اتحادیه فوتبال انگلیس دیدار این تیم مقابل برنتفورد به تعویق بیفتد.

 

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر برنتفورد گفت: "من بازی قبلی برنتفورد را تماشا کردم و آنها بسیار فشرده بازی می کنند. آنها نسبت به نوریچ تیم فیزیکی تری هستند و باید برای یک بازی متفاوت برابرشان کاملاً آماده باشیم. عملکرد خوب تیم در بازی‌های خارج از خانه کاملا حیاتی است.

 

 

1673776

 

 

ما باید قدم‌های بعدی را برداریم و اگر بازی‌ها را می‌برید، برداشتن گام‌های بعدی آسان‌تر است. مقابل نوریچ دومین برد متوالی در این فصل و دومین کلین شیت را کسب کردیم. اینها چیزهایی هستند که می‌توانیم روی آن‌ها کار کنیم."

 

در روزهای اخیر مدیر برنامه آنتونی مارسیال تایید کرده بود که این بازیکن به دنبال جدایی از منچستریونایتد است. رالف رانگنیک در واکنش به این موضوع گفت: "صادقانه بگویم گفتن چنین صحبت‌هایی توسط مدیر برنامه آنتونی مارسیال اصلاً کار جالبی نبود. فکر می‌کنم اگر بازیکنی می‌خواهد جدا شود باید به هیئت مدیره باشگاه اطلاع دهد؛ فرقی نمی‌کند که این بازیکن بخواهد چه کسی باشد. از طرفی خود مارسیال هم درباره برنامه‌اش برای جدایی با من حرفی نزده است."

 

 

1673777

دیدگاه‌ها