کد خبر : 1798128 | 23 آذر 1400 ساعت 13:40 | 36.7K بازدید | 22 دیدگاه

استقبال کاپیتان آرسنال از انتقال به بارسا در ژانویه

پی‌یر امریک اوبامیانگ، کاپیتان آرسنال، آماده است تا در ماه ژانویه به بارسلونا منتقل شود.

استقبال کاپیتان آرسنال از انتقال به بارسا در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در دیدار این هفته آرسنال برابر ساوتهمپتون به دلایل انضباطی از فهرست این تیم خط خورد تا حواشی بسیار پیرامون او ایجاد شود.

همین موضوع باعث شده تا شایعاتی مبنی بر ترک شمال لندن توسط این بازیکن اهل گابن به گوش برسد.

روزنامه اسپانیایی ال‌ناسیونال مدعی شده که اوبامیانگ آماده است تا بدون هیچ تعلل و تردیدی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از آرسنال جدا شده و پیراهن بارسلونا را به تن کند.

این بازیکن روز سه‌شنبه لندن را به مقصد فرانسه ترک کرد تا مادرش را که دچار بیماری قلبی است با خود به انگلیس برگرداند. او قرار بود چهارشنبه شب به انگلیس برگردد اما پنجشنبه صبح به سوی لندن پرواز کرد و همین باعث شد که آرتتا او را از فهرست بازی برابر ساوتهمپتون خط بزند.

بسیاری باور دارند که این اتفاقات می‌تواند آغازی بر پایان دوران حضور اوبامیانگ در جمع توپچی‌ها باشد.

او در جریان شکست 1-2 برابر اورتون که دوشنبه هفته قبل برگزار شد نیز روی نیمکت قرار داده شد و الکساندر لاکازت به جای او در ترکیب اصلی آرسنال به میدان رفت.

 

1638136

 

این بازیکن 32 ساله تنها 18 ماه دیگر با آرسنال قرارداد دارد و به همین دلیل احتمال می‌رود که مدیران این تیم نیز از فروش او و جلوگیری از جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد استقبال کنند.

در همین حال، بارسلونا نیز با توجه به شرایط سختی که در آن قرار گرفته به دنبال تقویت تیمش در ماه ژانویه است. سرخیو آگوئرو به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد و ممفیس دیپای نیز دچار مصدومیت شده است.

این باعث شده که لوک دی یونگ تنها گزینه ژاوی در خط حمله باشد، بازیکنی که در 11 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و در بین هواداران بارسا هم چندان محبوب نیست.

اما وضعیت مالی دشوار بارسا ممکن است کار را برای این تیم دشوار کند. هرچند خوان لاپورتا پس از حذف از لیگ قهرمانان اعلام کرد که قصد تقویت تیم برای کمک به ژاوی را دارد اما بدهی‌های هنگفت این باشگاه احتمالا کار را برای خرید بازیکنان جدید و گرانقیمتی چون اوبامیانگ که دستمزد هفتگی 250 هزار پوندی در آرسنال دارد سخت می‌کند.

 

دیدگاه‌ها