کد خبر : 1798136 | 23 آذر 1400 ساعت 17:26 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

خوان رومن ریکلمه:

حضور در بارسا لذت‌بخش بود؛ ژاوی موفق می‌شود

مدیر اجرایی بوکاجونیورز در آستانه بازی برابر بارسلونا در مورد دوران حضورش در این تیم صحبت کرد.

حضور در بارسا لذت‌بخش بود؛ ژاوی موفق می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، خوان رومن ریکلمه اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز است اما دوران خوبی در بارسا پشت سر نگذاشت. او تابستان 2002 بود که به بارسا پیوست و پس از یک سال بازی برای این تیم راهی ویارئال شد. او چند فصل عالی را در این تیم پشت سر گذاشت و حتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رسید.

 

 

1673928

 

 

ریکلمه که حالا مدیر اجرایی بوکاجونیورز است، در آستانه بازی امروز تیمش برابر بارسا در "مارادوناکاپ" گفت:« همیشه حس خوبی به بارسا داشته ام و خوش شانس بودم که روزی پیراهن این تیم را به تن کردم. بارسا دروازه ورودی من به فوتبال اروپا بود و هرچند فقط یک سال برای این تیم بازی کردم ولی همواره قدردانش هستم. همان یک فصل حضور در بارسا برایم لذتبخش بود. هر سال سعی می کنم یک بار هم که شده به بارسلونا برگردم و در این شهر یک خانه هم دارم. در کوچه و خیابان مردم هنوز به من لطف دارند و لغت برای تمجید و ستایش از هواداران بارسا کم می آورم.»

 

 

1671480

 

 

ژاوی در بارسلونا:«یک سال هم تیمی بودیم و ژاوی بی تردید یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ بارسا و فوتبال اسپانیاست. با پیراهن بارسا تاریخ سازی کرد و حالا به عنوان مربی بازگشته است. بارسا خانه اوست و مردم هم دوستش دارند. معتقدم باید به ژاوی زمان داد و اطمینان دارم که کارش را به خوبی انجام خواهد داد و موفق می شود.»

 

دیدگاه‌ها