کد خبر : 1798245 | 23 آذر 1400 ساعت 21:09 | 48.8K بازدید | 4 دیدگاه

پیرمرد راه بردن لیورپول را به اینتر نشان داد

کلودیو رانیری، سرمربی واتفورد مدعی شد اینتر می تواند لیورپول را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.

پیرمرد راه بردن لیورپول را به اینتر نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو رانیری که همین چند وقت پیش و در اولین تجربه خود روی نیمکت واتفورد با پنج گل مقابل لیورپول مغلوب شد، در مورد دیدار این تیم و اینتر در لیگ قهرمانان صحبت کرده و راه حل هایی برای غلبه بر یکی از قدرت های مهم فوتبال اروپا به نراتزوری ارائه کرد.

 

کلودیو رانیری گفت: "بازی خوبی خواهد بود و نتیجه مشخص نیست. لیورپول واقعا قوی است، اما شما می توانید تاثیر سیمونه اینزاگی را در اینتر ببینید. او یک تیم برنده را از آنتونیو کونته به ارث برده است، اما پس از فروش روملو لوکاکو و اشرف حکیمی نسبت به عملکرد این تیم تردید وجودهایی داشت و اینتر حالا بسیار سریع پیش می رود.

 

1654677

 

لیورپول و منچسترسیتی بهترین تیم های انگلیس هستند، حتی اگر چلسی هم با آنها در یک سطح باشد. اول از همه اینتر باید با استحکام و بدون احساس حقارت وارد زمین شود و شما هرگز در فوتبال نباید چیزی را قطعی فرض کنید. در ادامه آنها باید اشتباهات خود را به حداقل برساند.

 

در لیگ قهرمانان اشتباه به خصوص در برابر باشگاه های بزرگ سرنوشت ساز و حیاتی باشد. لحظاتی در زمین وجود دارد که حسی مثبت یا منفی دارید، بنابراین باید به آنها گوش دهید و مطابق با حس خود عمل کنید.

 

هماهنگی بالایی کاملی بین کلوپ و شهر لیورپول وجود دارد. او یک مرد فوق العاده، باهوش و یک انسان بسیار خوب است. یورگن سرمربی ایده آلی برای یک باشگاه بزرگ با هواداران فوق العاده است. با این حال، اگر اجازه دهید جو آنفیلد بر شما غلبه کند، موفق نخواهید شد. این نکته برای لیورپول حائز اهمیت بوده و حمایت هواداران آنها فوق العاده است."

دیدگاه‌ها