کد خبر : 1798261 | 23 آذر 1400 ساعت 22:49 | 67.4K بازدید | 31 دیدگاه

مارادونا کاپ؛ زور بارسا به بوکا هم نرسید (عکس)

بوکاجونیورز موفق شد در یک بازی دوستانه یا همان مارادونا کاپ بارسلونا را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها یکی از سخت‌ترین دوران خود را پشت سر می‌گذارد. آنها اخیراً با شکست برابر بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و حالا در کمال ناباوری باید در سطح دوم فوتبال اروپا یعنی تورنمنت لیگ اروپا به میدان بروند؛ موضوعی که قبول آن برای هواداران این تیم اتفاق تلخ و دشواری محسوب شود.

 

 

1674134

 

 

بارسلونا که در لالیگا نیز وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند امشب در یک بازی دوستانه در ریاض عربستان که برای بزرگداشت دیه‌گو آرماندو مارادونا فقید برگزار شد، به مصاف بوکاجونیورز آرژانتین رفت که نهایتاً شاگردان ژاوی در ضربات پنالتی کار را واگذار کردند.

 

 

1674130

 

 

در نیمه اول دو تیم یکدیگر را محک زدند و هرکدام فرصت هایی روی دروازه‌ها ایجاد کردند اما نهایتاً گلی به ثمر نرسید تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند. با این حال بارسا در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت توانست در دقیقه 60 توسط فران جوتگلا به گل برتری دست یافت.

 

بوکاجونیورز بعد از دریافت گل حلقه محاصره را روی دروازه بارسلونا تنگ کرد و نهایتاً توانست در دقیقه 77 توسط زبایوس به گل تساوی دست پیدا کند.

 

 

1674132

 

 

نهایتاً بازی در وقت قانونی با همان نتیجه تساوی به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها این بوکاجونیورز بود که به پیروزی رسید و نهایتاً موفق شد بر بارسلونا غلبه کند.

دیدگاه‌ها