کد خبر : 1798283 | 24 آذر 1400 ساعت 09:18 | 7.7K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: حضور هواداران به بازیکنان جسارت داد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از هواداران این تیم به خاطر حضور پر رنگ در ورزشگاه برابر لیدز تشکر کرد.

گواردیولا: حضور هواداران به بازیکنان جسارت داد

به گزارش "ورزش سه"، مننچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان لیدز یونایتد بود و با نتیجه 0-7 از سد این تیم عبور کرد.

فیل فودن، جک گریلیش، ریاض محرز، جان استونز و ناتان آکه هر کدام یک بار و کوین دی بروین دو بار دروازه حریف را در این بازی باز کردند.

گواردیولا پس از بازی به تحسین از عملکرد این بازیکن بلژیکی پرداخته و گفت:« کوین در دو روز گذشته به خوبی تمرین کرد. او برابر ولوز ریتم همیشگی را نداشت اما بازگشت پس از ابتلا به ویروس کرونا آسان نیست. کوی در این بازی‌ها که حریف کمی بازتر بازی می‌کند بهترین است.»

او اضافه کرد:« ما واقعا خوشحال هستیم که او بار دیگر به جمع ما برگشت چون ما به حضور او در تیم نیاز داریم. او در ابتدای فصل کمی مشکل داشت اما امیدوارم که حالا بتواند این ریتم را برای مدت بیشتری حفظ کند.»

 

1660888

 

این مربی اسپانیایی همچنین درباره عملکرد کلی تیمش در این بازی اظهار داشت:« ما واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما فصل گذشته پنج امتیاز در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر لیدز از دست داده بودیم و امروز به جز جک، همان بازیکنان بودند که برابر این تیم قرار گرفتند.»

گواردیولا ادامه داد:« این بازی بسیار خوبی بود اما بیشتر از هر چیزی باید به این اشاره کنم که ورزشگاه امروز فوق العاده بود. تمامی بلیت‌ها برای بازی امروز مقابل لیدز به فروش رفته بود و این باعث دلگرمی بازیکنان شد. از هواداران بسیار سپاسگزارم.»

سیتی با کسب سه امتیاز این بازی جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را محکم کرد. آنها حالا با 41 امتیاز از 17 بازی در رده اول ایستاده‌اند و نزدیک‌ترین رقیب آنها لیورپول است که با یک بازی کمتر در فاصله چهار امتیازی آنها قرار دارد.

دیدگاه‌ها