کد خبر : 1798284 | 24 آذر 1400 ساعت 09:38 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

بیلسا: این بدترین نمایش لیدز تحت هدایت من بود

مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز یونایتد، پس از شکست تحقیرآمیز برابر منچسترسیتی از عملکرد تیمش انتقاد کرد.

بیلسا: این بدترین نمایش لیدز تحت هدایت من بود

به گزارش "ورزش سه"، لیدز شب گذشته در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتری در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 0-7 شکست خورد.

لیدز که فصل گذشته عملکرد خوبی را پس از بازگشت به لیگ برتر به نمایش گذاشته بود، این فصل نتوانسته این روند را تکرار کند و در نزدیکی منقطه سقوط قرار گرفته است.

بیلسا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این بدترین عملکرد لیدز در چهار سال اخیر بود. ما در هیچ برهه‌ای از بازی نتوانستیم تعادل را ایجاد کنیم. ما این احساس را به حریف دادیم که هر تلاشی از سوی آنها منجر به گل خواهد شد و ما نمی‌توانیم مانع هیچکدام از آنها شویم.»

 

1633736

 

او اضافه کرد:« اینطور نیست که سیتی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته باشد. بیشتر از این که بازی خوب آنها به چشم آمده باشد، این که ما چقدر بد بازی کردیم مشخص بود. سیتی همیشه همینطور بازی می‌کند یا حداقل شبیه به این سبک بازی می‌کند. اما ما هرگز در طول این چهار سال تا این اندازه بد بازی نکرده بودیم.»

این مربی آرژانتینی ادامه داد:« ما به اندازه کافی خوب نبودیم. هیچ نکته مثبتی در بازی امشب وجود نداشت که بتوان به آن اشاره کرد. من هیچ اقدام ارزشمندی را پیدا نکردم. هیچ اتفاق خوبی نیست که بتوانم به آن اشاره کنم. بازی دقیقا همانطور بود که ما فکر می‌کردیم ما خودمان را برای جلوگیری از هر اتفاقی آماده کرده بودیم اما نتوانستیم در نهایت این کار را انجام دهیم.»

لیدز با قبول این شکست و با 16 امتیاز از 17 بازی در رده شانزدهم جدول رده‌بندی و در فاصله 5 امتیازی منطقه سقوط قرار گرفت. سیتی نیز با 41 امتیاز از همین تعداد بازی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

دیدگاه‌ها