کد خبر : 1798441 | 24 آذر 1400 ساعت 18:39 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: منچسترسیتی شرایط را تغییر داد

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد انتظار چنین کورس دشواری را در لیگ برتر داشته است.

توخل: منچسترسیتی شرایط را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، لیورپول و چلسی کورس شدیدی برای قهرمانی در لیگ برتر این فصل داشته و به ترتیب و با اختلاف یک امتیاز رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند. در آستانه بازی برابر اورتون، توماس توخل در مورد شرایط دشوار این فصل لیگ برتر و رقابت شدید برای فتح عنوان قهرمانی صحبت کرده است.

 

توماس توخل گفت: "انگولو کانته فردا روی نیمکت خواهد نشست و او در دو تمرین آخر حاضر بود. ترووه چالوبا نیز به لیست تیم بازخواهد گشت، بنابراین در حال حاضر فقط متئو کواچیچ و بن چیلول قادر به بازی کردن نیستند.

 

1666266

 

کورس قهرمانی؟  چندی پیش شرایط در جدول برعکس بود و منچسترسیتی اوضاع را تغییر داد. در حال حاضر آنها فرم خوبی دارند و نتایج این را نشان می دهد. شکی نیست که سیتی کیفیت بالایی دارد و آنها در فصول اخیر این ثبات را در کنار لیورپول نشان داده اند.

 

از ابتدا می دانستیم که اگر بخواهیم برای قهرمانی با سیتی و لیورپول رقابت کنیم، با شرایط دشوار و لحظات سختی روبرو خواهیم شد. بنابراین حالا غافلگیر نشده و نمی‌توانیم تسلیم شویم. این شرایط را در گذشته نیز می دانستیم و حالا از بودن در این لحظات سخت لذت می بریم. ما در بازی آخر هفته خوش شانس بودیم، اما در مقابل وستهام حس خوبی به ما دست نداد. البته پیروزی مقابل برنلی شانسی نبود و نباید بابت زدن گل دیرهنگام احساس تاسف کنیم، زیرا ما در نهایت راهی برای بردن در آن دیدار پیدا کردیم.

 

واکسیناسیون بازیکنان چلسی؟ ما به عنوان یک باشگاه به طور منظم با بازیکنان صحبت می کنیم. گروه پزشکی باشگاه افرادی مطلع بوده، توصیه ها و اطلاعاتی دارند و به طور منظم به عنوان یک باشگاه صحبت می کنند."

دیدگاه‌ها