کد خبر : 1798463 | 24 آذر 1400 ساعت 19:27 | 45.4K بازدید | 2 دیدگاه

نگرانی توخل؛ خرید بزرگ چلسی در تیررس انتقادات

فرم نامطلوب روملو لوکاکو در این فصل باعث نگرانی توماس توخل و باشگاه چلسی شده است.

نگرانی توخل؛ خرید بزرگ چلسی در تیررس انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، پس از سپری کردن دو فصل موفق در اینتر، لوکاکو برای دومین بار به چلسی بازگشت و آبی‌ها با پرداخت مبلغ 97.5 میلیون پوند برای این بازیکن بلژیکی، گران قیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه خود را جذب کردند. روملو لوکاکو کار خود در چلسی را عالی شروع کرده و تنها بعد از 15 دقیقه در اولین بازی خود مقابل آرسنال دروازه رقیب همشهری را باز کرد.

 

ستاره بلژیکی به فرم گلزنی خود ادامه داده و در مسابقه بعدی در خانه نیز برابر استون ویلا دو بار موفق به گلزنی شد. روملو لوکاکو اولین گل اروپایی خود را برای چلسی در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت سن پترزبورگ به ثمر رساند تا در دومین دوره حضور خود در چلسی، کارش را با چهار گل در چهار بازی اول آغاز کند. در آن مقطع به نظر می رسید سرمایه گذاری آبی های لندن فوق العاده بوده و آنها یکی از سه مهاجم گلزن فوتبال جهان را به خدمت گرفته اند.

 

1656326

 

اما از زمانی که روملو لوکاکو در ماه سپتامبر مقابل استون ویلا موفق به گلزنی شد، او در هفت بازی در لیگ برتر در لباس چلسی ناکام بوده و بالاخره اولین گل خود را پس از 10 بازی در تمام رقابت ها برای این باشگاه در آخرین بازی گروهی لیگ قهرمانان مقابل زنیت به ثمر رساند. در کل این بازیکن تنها پنج گل در 16 بازی در تمام رقابت‌ها برای آبی‌ها زده است.

 

البته لوکاکو به دلیل مصدومیتی که در اکتبر متحمل شد، بیش از یک ماه را از دست داد، اما این مهاجم 28 ساله پس از بازگشت از روند آسیب دیدگی نیز برای بازگشت به روند گلزنی خود با مشکل مواجه شده است. چلسی در هفته های اخیر کمی از فرم درخشان خود دور بوده و صدرنشینی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را از دست داد و توماس توخل امیدوار به بازگشت روملو لوکاکو به اوج برای تکرار موفقیت های فصل گذشته است. لوکاکو علیرغم 28 سال سن، در بیش از 600 بازی در رده باشگاهی و ملی حضور داشته و بیش از 300 گل در این مدت به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها