کد خبر : 1798542 | 25 آذر 1400 ساعت 09:21 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: هنوز کارهای زیادی داریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از عملکرد شاگردانش مقابل وستهام کاملاً راضی است.

آرتتا: هنوز کارهای زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان وستهام بود و موفق شد این مسابقه مهم و به نوعی شش امتیازی را با پیروزی 2-0 به پایان برساند؛ بردی که باعث شد توپچی‌ها موقتاً بالاتر از منچستریونایتد و همین وستهام در رده چهارم جدول قرار بگیرند.

 

 

1674601

 

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش گفت: "خب واقعا از عملکرد تیم راضی هستم. نگرش، تعهد و کیفیتی که در بازی نشان دادیم و همچنین رابطه‌ای که دوباره با هواداران‌مان ایجاد کردیم. برنده شدن در یک بازی خانگی واقعاً مهم است. بدیهی است که حال نشانه‌های مثبتی در تیم وجود دارد. نه تنها در تغییر جایگاه بلکه نحوه بازی تیم نیز متفاوت شده است.

 

ما پیشرفت هایی داشتیم اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و باید از آن آگاه باشیم. ما چند دست انداز در جاده داشتیم اما فکر می کنم از آنها چیزهای زیادی یاد گرفته ایم؛ اول از همه، به این دلیل که ما، همه تیم و همه کارکنان باشگاه در کنار یکدیگر حضور داشته ایم. البته لیگ در ماه می به پایان می‌رسد. ما از سطح لیگ‌برتر آگاه هستیم و می‌دانیم که یک رقابت بی ‌رحم محسوب می شود. همچنین اتفاقی که فردا رخ می‌دهد با امروز متفاوت است."

 

 

1674600

 

 

گرفتن بازوبند از پیر امریک اوبامیانگ و کاپیتانی الکساندر لاکازت: "بازیکنان برای باشگاه بازی می کنند و همه با همان انرژی و جنگجویی که ما انتظار داریم به میدان می روند. من از انرژی‌ای که مقابل وستهام به نمایش گذاشتیم بسیار راضی هستم. بازیکنان کاملاً متمرکز بودند و می دانستند که باید چگونه کار کنند تا بتوانیم وستهام را شکست دهیم. لاکازت حالا نفر جدیدی در این چالش محسوب می‌شود و دیدیم که با چه تعهد و غروری این کار را انجام داد. من از نحوه عملکرد او واقعا خوشحال هستم."

دیدگاه‌ها