کد خبر : 1798573 | 25 آذر 1400 ساعت 18:38 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

جو کول:

گرفتن بازوبند از اوبامیانگ کار درستی بود

جو کول، بازیکن سابق چلسی، در درگیری میکل آرتتا و پی‌یر امریک اوبامیانگ از سرمربی اسپانیایی حمایت کرد.

گرفتن بازوبند از اوبامیانگ کار درستی بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز سه‌شنبه اعلام کرد که بازوبند کاپیتانی این تیم از اوبامیانگ گرفته شده است.

این اتفاق پس از خط خوردن این بازیکن از فهرست بازی برابر ساوتهمپتون به دلیل آنچه از سوی آرتتا مسائل انضباطی عنوان شده رخ داد.

اوبامیانگ هفته گذشته به فرانسه رفته بود تا مادرش که دچار بیماری قلبی است را به انگلیس بیاورد اما به جای چهارشنبه، روز پنج شنبه به لندن بازگشت و همین موضوع باعث ناراحتی آرتتا و کادر مدیریتی این باشگاه شد.

 

1673979

 

جو کول در گفتگو با بی تی اسپورت اظهار داشت:« من فکر می‌کنم این تصمیم جسورانه و در عین حال تصمیم درستی بود. این اولین اتفاق این چنینی نیست و وقتی به پاتریک ویرا، تونی آدامز و دیگران نگاه می‌کنم، همه آنها چنین مشکلاتی داشتند که مستنداتش موجود است اما آنها رهبران این تیم بودند.»

او ادامه داد:« من هرگز نمی‌توانستم اوبامیانگ را به راحتی در بین چنین بازیکنانی به عنوان رهبر قرار دهم. افراد زیادی در این ورزشگاه حاضر هستند دست به هرکاری بزنند تا پیراهن آرسنال را به تن کنند. من فکر می‌کنم این که بازیکنان تاخیر داشته باشند نوعی حرمت‌شکنی است.»

جو کول در پاسخ به این سال که چرا آرسنال در سال‌های اخیر بارها با کاپیتان‌هایش به مشکل خورده اظهار داشت:« این معضلی فرهنگی است. من عادت داشتم به هایبری بروم و رهبران بزرگ این تیم باعث می‌شدند که عامل ترس همیشه وجود داشته باشد اما این موضوع به مرور زمان از بین رفته است. چنین اتفاقاتی به دلیل نبود رهبری در زمین است.»

دیدگاه‌ها