کد خبر : 1798583 | 25 آذر 1400 ساعت 15:50 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

کونته خواهان انتقال کاپیتان ناپولی به تاتنهام شد

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که آنتونیو کنته از سران تاتنهام درخواست کرده که برای جذب لورنزو اینسینیه اقدام کنند.

کونته خواهان انتقال کاپیتان ناپولی به تاتنهام شد

به گزارش "ورزش سه"، لورنزو اینسینیه کاپیتان تیم ناپولی محسوب می شود و در حال حاضر با این تیم در مسابقات سری آ و پلی آف لیگ اروپا رقابت می کند. با این حال آینده این ستاره ایتالیایی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است‌. اینسینیه تنها تا پایان فصل جاری با ناپولی قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست که آیا در این تیم خواهد ماند یا خیر.

 

 

1662864

 

 

در ایتالیا گزارش ها طی هفته‌های اخیر حکایت از آن داشته که لورنزو اینسینیه و باشگاه ناپولی به توافق برای تمدید قرارداد با یکدیگر نزدیک نیستند و همین موضوع باعث شده که نگرانی هایی در مورد جدایی این بازیکن به وجود بیاید. در همین حال لاریپوبلیکا مدعی شده که باشگاه تاتنهام نیز به جذب اینسینیه علاقه نشان داده است.

 

بر اساس گزارش این رسانه ایتالیایی، آنتونیو کونته علاقه زیادی به سبک بازی کاپیتان ناپولی دارد و به همین خاطر از سران باشگاه تاتنهام درخواست کرده که برای به خدمت گرفتن این بازیکن در ژانویه اقدام کنند. زمانی که کونته بین سال‌های 2014 تا 2016 هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده داشت این دو با یکدیگر کار کرده بودند و رابطه خوبی نیز بین آنها برقرار بود. هرچند که لورنزو اینسینیه به دلیل مصدومیت تنها 6 بازی زیر نظر آنتونیو کونته انجام داد.

 

 

1674656

 

 

البته با وجود این شایعات به نظر می رسد که باشگاه ناپولی در هفته‌های آتی تمام تلاش خود را برای راضی کردن اینسینیه به منظور تمدید قرارداد انجام خواهد داد و بعید است که این باشگاه به این راحتی‌ها کاپیتان خود را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها