کد خبر : 1798595 | 25 آذر 1400 ساعت 21:21 | 42K بازدید | 1 دیدگاه

رییس لیل:

حاضرم برای بازگرداندن هازارد به اسپانیا بروم

اولیویه لوتان، رییس باشگاه لیل، از بازگشت ادن هازارد به این تیم استقبال کرد.

حاضرم برای بازگرداندن هازارد به اسپانیا بروم

به گزارش "ورزش سه"، لیل که مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه است و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کرده ممکن است برای بازگرداندن هازارد در پنجره نقل  انتقالات زمستانی اقدام کند.

این باشگاه قصد دارد ایکونه، یکی از بهترین بازیکنانش، را در ژانویه به مبلغ 15 میلیون یورو به فیورنتینا بفروشد و باید وینگری را برای پر کردن جای خالی او جذب کند.

لوتان در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت هازارد به لیل گفت:« دیدن دوباره او در این تیم غیرممکن نیست. اگر لازم باشد شخصا به اسپانیا می‌روم. هرچند شاید از نظر بسیاری این موضوع غیرممکن باشد. هازارد بازیکنی باورنکردنی با توانایی‌های بسیار است. اما او در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است و با این باشگاه قرارداد دارد.»

 

1671488

 

بسیاری از رسانه‌ها باور دارند که هازارد در فهرست فروش رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد.

با این حال لیل تنها در صورتی قادر به جذب این مهاجم بلژیکی است که او حاضر شود دستمزدش را کاهش دهد، چرا که این باشگاه فرانسوی قادر به پرداخت چنین هزینه‌ای برای این هازارد نیست.

عملکرد این بازیکن پس از پیوستن به رئال مادرید در سال 2019 با افت محسوسی نسبت به دوران حضورش در چلسی همراه بوده است.

مصدومیت‌های متعدد باعث شد که او قادر به همراهی تیمش در مقاطع حساس فصل نباشد و به نظر می‌رسد که مدیران رئال دیگر امیدی به استفاده از هازارد نداشته و آماده هستند تا او را با بهترین پیشنهاد ارائه شده بفروشند.

دیدگاه‌ها