کد خبر : 1798603 | 25 آذر 1400 ساعت 14:58 | 23.8K بازدید | 11 دیدگاه

علاقه کین به رئال؛ رویای کاپیتان محقق می‌شود؟

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، امیدوار است در تابستان سال آینده بتواند به رئال مادرید ملحق شود.

علاقه کین به رئال؛ رویای کاپیتان محقق می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، کین اولویت اصلی منچسترسیتی در تابستان سال گذشته بود و به نظر می‌رسد که علیرغم عملکرد نه چندان خوبش در این فصل همچنان گزینه اصلی پپ گواردیولا به حساب می‌آید.

این مربی اسپانیایی باور دارد که کین بهترین مهاجم حال حاضر در بازار نقل و انتقالات است اما تاتنهام با درخواست مبلغ 188 میلیون یورو اجازه انجام این انتقال را نداد.

کین نیز سعی کرد از این تیم جدا شده و تلاشش برای انتقال به سیتی را انجام دهد تا بتواند در لیگ قهرمانان به میدان برود اما عدم جدایی او باعث شد که بعضی از هواداران علیه این بازیکن موضع بگیرند و حتی تا امروز هم همه او را نبخشیده‌اند.

اما به نظر می‌رسد که موضع تاتنهام تغییر کرده و ناتوانی کین در گلزنی باعث شده که آنها به فکر فروش او باشند. آنتونیو کونته نیز با این اقدام موافقت کرده و به باشگاه گفته که در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه برای کین، آن را بپذیرند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز با توجه به نتایج ضعیف تاتنهام امیدی به حضور این تیم در لیگ قهرمانان ندارد و می‌خواهد به تیم دیگری ملحق شود.

 

1645658

 

گواردیولا از مدیران سیتی خواسته که بار دیگر برای جذب کین در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کنند اما تاتنهام ترجیح می‌دهد که این بازیکن را به تیمی خارج از لیگ برتر بفروشد و در عین حال کین نیز دوست دارد در رقابتی دیگر به میدان برود.

ال‌ناسیونال مدعی شده که این بازیکن امیدوار است بتواند شانسش را در باشگاه رویاهایش امتحان کند و به مدیربرنامه‌اش اعلام کرده که شرایط حضورش در رئال مادرید را بررسی کند.

گفته می‌شود فلورنتینو پرز علاقه زیادی به این مهاجم انگلیسی دارد و بارها شرایط او را از تاتنهام جویا شده اما آنچلوتی کاملا به کریم بنزما اعتماد داشت و دلیلی برای جذب یک شماره 9 دیگر نمی‌بیند و اگر هم قصد داشته باشد بازیکن دیگری را در این پست به خدمت بگیرد ارلینگ هالند یا روبرت لواندوفسکی را ترجیح می‌دهد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که هری کین برای حضور در سانتیاگو برنابئو با موانع دشوار و متعددی روبرو خواهد بود.

دیدگاه‌ها