کد خبر : 1798628 | 25 آذر 1400 ساعت 20:23 | 56.6K بازدید | 5 دیدگاه

به رئال مدیونم

ناراحتم، به پرز قول لواندوفسکی را داده بودم

پینی زاهاوی مدیر برنامه های ستاره لهستانی بایرن به رئیس رئال قول انتقال این بازیکن را داده بود ولی به آن عمل نکرد.

ناراحتم، به پرز قول لواندوفسکی را داده بودم

به گزارش "ورزش سه"، علاقه رئال مادرید به جذب روبرت لواندوفسکی مساله تازه ای نیست. رئال از سال 2014 خواهان جذب این ستاره لهستانی است و در دو مورد نیز بسیار با هدف خود نزدیک شده بود. اولی همان سال 2014 و دومی درتابستان 2018.

3 سال پیش و با جدایی رونالدو از رئال، باشگاه مادریدی با لواندوفسکی به توافق شخصی رسید اما در نهایت مرد سال فوتبال جهان در سال 2020 تصمیم گرفت قراردادش با بایرن را تا 2023 تمدید کند. سال 2014 او هم او ترجیح داد راهی بایرن مونیخ شود.

 

 

1671028

 

 

در دو سال گذشته لواندوفسکی رکوردهای زیادی را جا به جا کرده و با بایرن به قهرمانی چمپیونزلیگ هم رسید تا اکنون به دنبال چالشی جدید باشد. در آلمان معتقدند لواندوفسکی تابستان پیش رو از بایرن خواهد رفت و مقصد بعدی او یا تیمی در لیگ برتر است یا رئال مادرید

 

طبق ادعای نشریه بیلد، رقم انتقال لواندوفسکی در تابستان با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد او باقیمانده، 60 میلیون یورو خواهد بود. شایعات پیرامون انتقال احتمالی ارلینگ هالند به بایرن نیز یکی دیگر از دلایل تمایل به جدایی لواندوفسکی ذکر شده است.

 

 

1670984

 

 

بیلد از قول رومین مولینا خبرنگار گاردین نوشته است که پینی زاهاوای مدیر برنامه های لواندوفسکی از اینکه نتوانسته این بازیکن را به رئال انتقال دهد، هنوز هم ناراحت است. او به فلورنتینو پرز رئیس رئال قول داده بود و جزو افرادی است که وقتی وعده ای می دهد، قطعا به آن عمل خواهد کرد ولی در مورد لواندوفسکی خلاف این اتفاق رخ داد.

زاهاوی که نقش اصلی را در پیوستن داوید آلابا از بایرن به رئال داشت، معتقد است همچنان به باشگاه رئال مادرید دین بزرگی دارد. زاهاوی احترام زیادی برای لواندوفسکی قائل است و او را ستاره بزرگی می داند. رویای این ایجنت معروف انتقال ستاره لهستانی به رئال بود ولی توفیقی در این راه کسب نکرد.

 

دیدگاه‌ها