کد خبر : 1798705 | 26 آذر 1400 ساعت 01:17 | 25.9K بازدید | 14 دیدگاه

محمد صلاح، توقف‌ناپذیرتر از همیشه (عکس)

ستاره مصری لیورپول با یک رکورد شگفت انگیز به پیشواز کریسمس می رود.

به گزارش ورزش سه، در ادامه سریال تکراری درخشش های محمد صلاح با پیراهن لیورپول در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، این بازیکن موفق شد در نیمه اول بازی امشب مقابل نیوکسل، گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان کلوپ با برتری دو بر یک راهی رختکن شوند.

لیورپول بازی امشب را با پیروزی سه بر یک به سود خود به پایان رساند تا یک برد دیگر با درخشش صلاح کسب کند؛ ستاره ای که امشب هم در مسیر تاریخ سازی این فصلش چند رکورد دیگر ثبت کرد.

محمد صلاح به قدری در این فصل درخشیده که بتوانیم از عبارت تولدی دوباره برای او استفاده کنیم؛ مهاجمی که در آستانه سی سالگی، روی دیگری از فوتبال خود را نشان می دهد. فوتبالی که بر تکیه بر توانایی های فردی و کاملا در خدمت موفقیت های تیمی است.

صلاح با به ثمر رساندن گل دوم لیورپول در بازی امشب چند رکورد دیگر را به نام خود ثبت کرد که مهمترین آن رسیدن به آمار تحسین برانگیز آلن شیررِ بزرگ بود. محمد صلاح با (15 گل، 9 پاس گل) و تاثیر مستقیم روی 24 گل در فصل جاری به رکوردی تاریخی دست یافته که پیش از این آلن شیرر در فصل 95-1994 (16 گل و 9 پاس گل) فقط موفق به ثبت مشابه آن شده بود.

صلاح روی هم در این فصل 22 گل در رقابت های گوناگون به ثمر رسانده است. او اکنون در 15 بازی متوالی لیگ برتر یا گل زده یا پاس گل داده است و با رکورد جیمی واردی برابری می کند. چنین عملکردی را در شرایطی از صلاح شاهد هستیم که در لیست 23 نفره FIF PRO 2021 نامی از او وجود نداشت!

 

1674811

 

1674810

 

دیدگاه‌ها