کد خبر : 1798750 | 26 آذر 1400 ساعت 13:18 | 67.8K بازدید | 4 دیدگاه

جلسه فوری باشگاه‌های لیگ برتر برای توقف مسابقات

باشگاه‌های لیگ برتری روز دوشنبه جلسه‌ای را برای بررسی شرایط و احتمال تعطیلی این رقابت‌ها برگزار خواهند کرد.

جلسه فوری باشگاه‌های لیگ برتر برای توقف مسابقات

به گزارش "ورزش سه"، نیمی از دیدارهای این هفته لیگ برتر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در بین بازیکنان لغو شد و توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، از لیگ برتر خواسته بود که در برگزاری تقویم شلوغ زمستانی تجدیدنظر کند.

حالا تایمز مدعی شده که مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر در نظر دارند روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار کرده و احتمال تعطیلی این مسابقات را بررسی کند.

این در حالی است که تنها یک روز از زمانی گذشته که آنها مدعی شدند قصد دارند به تقویم تعیین شده پایبند باشند و بازی‌ها را بر اساس اعلام قبلی برگزار کنند.

دیدار منچستریونایتد مقابل برایتون که قرار بود روز شنبه برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی شیاطین سرخ نیز جز دیدارهای این هفته بود که لغو شد.

 

1673862

 

گفته می‌شد که رالف رانگنیک برای این بازی تنها هفت بازیکن در اختیار داشته و مجموعه تمرینی این باشگاه نیز برای جلوگیری بیشتر از شیوع کرونا بسته شده است.

در مجموع از زمان شیوع واریانت اومیکرون در انگلیس تا به حال 9 بازی لغو شده‌اند که اولین آنها دیدار تاتنهام برابر برایتون در 12 دسامبر بود.

دیدار تاتنهام مقابل لسترسیتی که قرار بود پنج شنبه برگزار شود نیز با درخواست هر دو باشگاه لغو شد اما چلسی که فعلا تنها سه بازیکنش به این ویروس مبتلا شده‌اند برابر اورتون به میدان رفته و به تساوی 1-1 رسید.

مسئولان لیگ برتر پیش از این اعلام کرده بودند که تصمیمی برای توقف مسابقات ندارند و تصمیم نهایی آنها بر این است که به همین روند برگزاری دیدارها ادامه دهند.

دیدگاه‌ها