کد خبر : 1798769 | 26 آذر 1400 ساعت 15:20 | 20.9K بازدید | 24 دیدگاه

لواندوفسکی و رکورد جدیدی که احتمالا امشب بشکند

روبرت لواندوفسکی می‌تواند با گلزنی در مسابقه امشب بایرن مونیخ یک رکورد ویژه دیگر را به نام خود ثبت کند.

لواندوفسکی و رکورد جدیدی که احتمالا امشب بشکند

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان دنیا طی دو، سه سال اخیر بوده است. او موفق شد با بایرن مونیخ به تمام افتخارات ممکن دست پیدا کند و حتی بسیاری معتقد بودند که بالاتر از لیونل مسی، این ستاره لهستانی بود که باید توپ طلای سال 2021 را از آن خود می‌کرد؛ اتفاقی که نهایتا رخ نداد و مسی هفتمین توپ طلای خود را به دست آورد.

 

با این حال عدم کسب توپ طلا توسط روبرت لواندوفسکی نیز باعث نشده که از انگیزه های این بازیکن کاسته شود و او همچنان به آمار خیره کننده خود ادامه می دهد. لواندوفسکی چند روز پیش در جریان دیدار برابر اشتوتگارت برای بایرن مونیخ دو گل ثمر رساند تا یک بار دیگر آمادگی بالای خود را به رخ کشیده باشد.

 

 

1670984

 

 

اما ستاره‌ای لهستانی حالا در آستانه ثبت یک رکورد دیگر قرار دارد. روبرت لواندوفسکی در حال حاضر در یک سال تقویمی یعنی 2021 موفق شده 42 گل به ثمر برساند و از این حیث با اسطوره فقید بایرن مونیخ و فوتبال آلمان یعنی گرد مولر برابر است. با این حال او می‌تواند امشب با گلزنی در برابر ولفسبورگ این رکورد افسانه فوتبال آلمان را هم بشکند. اتفاقی که احتمال رقم خوردن آن بسیار بالاست چراکه لواندوفسکی در مقابل ولفسبورگ همواره عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در 20 بازی بوندسلیگایی برابر این تیم 23 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها