کد خبر : 1798781 | 26 آذر 1400 ساعت 16:50 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: مخالف متوقف شدن لیگ برتر نیستم اما...

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که توقف لیگ برتر به خاطر کرونا مشکلات دیگری را به وجود خواهد آورد.

کلوپ: مخالف متوقف شدن لیگ برتر نیستم اما...

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس در حالی پیگیری می‌شود که وضعیت کرونایی نگران کننده ای بر مسابقات حاکم است. در واقع اوضاع به گونه‌ای شده که حتی شایعاتی پیرامون توقف مسابقات نیز به گوش رسیده است. اما با این حال یکشنبه شب در مهم ترین مسابقه هفته هجدهم لیورپول مهمان تاتنهام خواهد بود.

 

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر تاتنهام گفت: "ما هیچ اطلاعاتی در مورد تاتنهام نداریم. نمی دانم امروز تمرین کرده اند یا نه.  فکر نمی کنیم این مسابقه انجام نشود. ما دوست داریم بازی کنیم. ما بازی‌های داریم که باید پنج شنبه و یکشنبه برگزار شود و این شرایط را برای ما سخت می‌کند. من نمی‌دانم باید چه انتظاری از تاتنهام داشته باشم. در تجزیه و تحلیل پیش از بازی آنها از فیلم بازی قبلی ما استفاده خواهند کرد اما ما نمی دانیم که باید چه کار کنیم. باز هم بگویم مطلقاً هیچ اطلاعاتی از تاتنهام نداریم."

 

 

1674926

 

 

شرایط نگران‌کننده کرونا در لیگ برتر: "اینکه گفته نمی شود کدام بازیکنان کرونا گرفته اند کمی عجیب است و فکر می‌کنم که منچستریونایتد این کار را انجام داده است. ما هیچ چیزی برای پنهان کردن نداریم و اولین و مهمترین مسئله برای ما سلامتی بچه هاست. اگر کسی آنفولانزا داشته باشد و شما از من بپرسید، من می گویم آنفولانزا دارد. اگر انگشت پایش شکسته است، باز هم با شفافیت کامل این را می گویم."

 

پیام برای مخالفان واکسن: "من می‌دانم که همه مخالفان واکسن حالا می‌گویند که یورگن کلوپ گفته آنها واکسن زده اند اما حالا به کرونا مبتلا شده اند. واکسن احتمال ابتلا را کاهش می‌دهد. آنهایی که به ویروس آلوده شده اند احتمالاً دوز بوستر را دیرتر زده‌اند."

 

 

1674507

 

 

شایعه متوقف شدن لیگ برتر: "من مخالف متوقف‌شدن لیگ نیستم. با این حال منفعتی 100  درصدی درمقایسه با ادامه دادن آن، نمی بینم. توقف یعنی ما الان برای یکی، دو هفته متوقف می شویم. این یعنی 5-6 بازی؟ چه زمانی می خواهید این بازی ها را برگزار کنید؟"

دیدگاه‌ها