کد خبر : 1798808 | 26 آذر 1400 ساعت 18:30 | 44.5K بازدید | 13 دیدگاه

مهدوی کیا مقابل منتخب ستارگان جهان (عکس)

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در دیدار نمادین امشب در یکی از ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی 2022 به میدان می رود.

به گزارش ورزش سه، رقابت های جام کشورهای عربی امسال به میزبانی قطر برگزار و تیم های تونس و الجزایر فردا دیدار فینال این دوره را برگزار خواهند کرد؛ مصر با هدایت کی روش هم در دیدار رده بندی با قطر، میزبان جام جهانی دیدار می کند.

 

با توجه به گذشت بیش از نیم قرن از این رقابت ها، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از برگزاری یک دیدار نمادین در قطر خبر داد؛ دیداری که طی آن تیم منتخب ستارگان عرب به مصاف منتخب ستارگان جهان خواهد رفت.

 

مهدی مهدوی کیا، ستاره سابق فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم ملی امید یکی از بازیکنانی است که امشب با لباس تیم منتخب ستارگان عرب مقابل منتخب ستارگان جهان به میدان خواهد رفت؛ البته نام گذاری این تیم صرفا به خاطر مسابقات جام کشورهای عربی بوده و تمامی بازیکنان حاضر در این تیم عرب نیستند؛ جیانی اینفانتینو رئیس فیفا هم در کنار مهدوی کیا با لباس همین تیم در بازی نمادین امشب حضور پیدا می کند.

 

در ترکیب تیم منتخب عرب ستاره های سرشناس قدیمی کم نیستند؛ از رباح ماجری که ضرباتش در دنیای فوتبال شهرت بسیاری دارد تا سامی جابر، ستاره سابق تیم ملی عربستان و البته مهدی مهدوی کیا که نماینده ایران در این تیم است.

 

در بین ستاره های فوتبال جهان هم شاهد حضور بازیکنانی چون کافو، ماسکرانو، ماتیوس، کارمبو، پیرلو و ژورکائف خواهیم بود. این دیدار از ساعت 20 امروز در ورزشگاه الثمامه یکی از میزبان های جام جهانی ۲۰۲۲ شروع می شود.

 

1674949

دیدگاه‌ها