کد خبر : 1798859 | 27 آذر 1400 ساعت 00:02 | 31.9K بازدید | 17 دیدگاه

خاطره بازی مهدوی کیا با رقیبان سنتی(عکس)

ستاره سابق فوتبال ایران امشب در دیداری دوستانه در قطر، با رقیبان سنتی اش خاطره بازی کرد.

به گزارش ورزش سه، دیدار دوستانه تیم های منتخب ستارگان جهان و منتخب ستارگان سابق فوتبال عرب امشب در قطر برگزار شد. تیم ستارگان سابق عرب که البته در ترکیب خود چهره های غیر عربی همچون مهدی مهدوی کیا، تیم کیهیل و اینفانتینو را داشت در ضربات پنالتی پیروز مسابقه شده و صاحب یک جام نمادین شد.

 

حضور مهدی مهدوی کیا، ستاره سابق فوتبال ایران آسیا و سرمربی فعلی تیم ملی امید در این دیدار دوستانه، صحنه های نوستالژیکی را برای او به همراه داشت؛ صحنه هایی که یادآور خاطرات دوران بازی او به ویژه تقابل های تاریخی ایران – عربستان بود.

 

اگر از سن تان اجازه دهد که فوتبال های دهه هفتاد شمسی را پیگیری کرده باشید حتما نام هایی چون الدعایه، سامی الجابر و نواف الطمیات را خیلی شنیده اید؛ این دو جزو ستاره های تیم ملی عربستان در دوره ای بودند که تیم ملی ایران با چهره هایی چون عابدزاده، دایی، مهدوی کیا و باقری در آسیا قدرت نمایی می کرد و همیشه تقابل هایشان با ایران، حساس و غیرقابل پیش بینی بود.

 

مهدی مهدوی کیا در بازی دوستانه امشب فرصت دیدار با سامی جابر و نواف الطمیات را پیدا کرد تا بعد از سال ها این ستاره ها را کنار هم ببینیم؛ البته این بار در قالب یک تیم و در دیداری دوستانه. تصاویری که از این مسابقه منتشر شده، سرمربی تیم ملی ایران را در کنار ستاره های سابق فوتبال عربستان که زمانی رقیبان او و هم تیمی هایش در عرصه ملی به شمار می رفتند نشان می دهد. این ملاقات دوباره قطعا برای این بازیکنان صحنه ای بوده برای مرور خاطرات سابق که گاهی برای عربستان شیرین بود و گاهی برای ایران...

 

1675009

 

1675008

دیدگاه‌ها