کد خبر : 1798878 | 27 آذر 1400 ساعت 09:32 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: اینتر همیشه فوتبال خوبی ارائه می‌دهد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی قدرتمندانه تیمش برابر سالرنیتانا از عملکرد بازیکنان ابراز رضایت کرد.

اینزاگی: اینتر همیشه فوتبال خوبی ارائه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی رسید.

این ششمین پیروزی متوالی نراتزوری در رقابت‌های سری A بود و به نظر می‌رسد که این تیم به قدرتی غیرقابل مهار تبدیل شده است.

آنها همچنین برای پنجمین بازی متوالی موفق شدند کلین شیت کنند و دروازه‌شان را در این رقابت‌ها بسته نگه دارند.

اینزاگی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« این بازی‌ها روی کاغذ ساده به نظر می‌رسند اما در واقعیت اینطور نیست. بازیکنان از ابتدای بازی عملکرد خوبی داشتند. من تغییراتی انجام دادم اما به هیچ وجه مشخص نبود  چون همه مثل همیشه بازی کردند. ما نهمین بازی تیم در 25 روز را انجام دادیم و این آخرین فشار پیش از تعطیلات کریسمس بود.»

 

1666244

 

این مربی ایتالیایی ادامه داد:« من فکر می‌کنم ما همیشه فوتبال خوبی ارائه کردیم اما با توجه به این که فشار بازی‌های لیگ قهرمانان را هم داشتیم، امتیازاتی در طول مسیر از دست دادیم. ما توانستیم به صدر جدول برگردیم و حالا می‌خواهیم همین‌جا بمانیم. این بازیکنان هرگز متوقف نشدند، خصوصا بازیکنانی که به تیم ملی می‌رفتند و سفرهای طولانی انجام دادند. ما نیاز به این استراحت داریم تا همه بتوانند بار دیگر باتری‌هایشان را شارژ کنند.»

اینتر در ماه فوریه در لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول خواهد رفت. اینزاگی در این باره اظهار داشت:« لیورپول، منچسترسیتی و بایرن مونیخ تیم‌هایی بودند که امیدوار بودیم به آنها نخوریم اما این قرعه است. ما باید ببینیم شرایط تیم در فوریه چطور است و سطح آمادگی و مصدومیت‌ها به چه صورت شده است. ما می‌دانیم که باید  برابر تیمی قرار بگیریم که دو سال پیش قهرمان این رقابت شده و این فصل در شش بازی مرحله گروهی شش پیروزی کسب کرده است اما وقتی به بازی نزدیک‌تر شویم برایش آماده خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها