کد خبر : 1798977 | 27 آذر 1400 ساعت 17:09 | 29.4K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

معضل عجیب لوکا مودریچ، رایزنی رئال با باسکی‌ها

لوکا مودریچ با وجود منفی شدن تست کرونا ممکن است نتواند چهارشنبه با رئال راهی بیلبائو شود.

معضل عجیب لوکا مودریچ، رایزنی رئال با باسکی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان کشورهای اروپایی آغاز شده و رئال مادرید نیز درگیر این موج شده است.

دو بازیکنی که اول از همه با تست مثبت کرونا روبرو شدند مارسلو و لوکا مودریچ بودند که بلافاصله به قرنطینه فرستاده شدند. سپس تست کرونای آسنسیو، رودریگو، گرت بیل و لونین هم مثبت شد.

 

 

1674289

 

 

با این حال دیشب اعلام شد که مودریچ برای دومین بار و برای حصول اطمینان از صحت تست پی سی آر، آزمایش داده و حالا جواب تست دوم این هافبک کروات منفی شده است.

 

با وجود منفی شدن تست مودریچ که هر دو دوز واکسن را نیز تزریق کرده بود اما هنوز مشخص نیست که او فردا می تواند برابر کادیز به میدان برود یا خیر. شرایط حضور او در بازی میان هفته برابر بیلبائو نیز نامشخص است.

 

 

1675115

 

 

مارکا در این باره نوشت که طبق پروتکل های شهر مادرید، فرد مبتلا باید 10 روز را در قرنطینه بماند اما در این باره برای کسانی که واکسن تزریق کرده و پیش از اتمام قرنطینه تست شان منفی می شود نیز استثنائاتی وجود دارد. آنها می توانند از قرنطینه خارح شده و در مورد فوتبالیست ها به میدان هم بروند.

برای این مهم تست قلب و نیز تست کامل سرولوژی(برای اطمینان از اینکه ویروس از بین رفته و قابل انتقال نیست) واجب است و رئال مادرید در مورد مودریچ این موارد را در نظر خواهد گرفت و سپس منتظر مجوز مسئولان بهداشت پایتخت اسپانیا خواهد ماند. به نظر می رسد مودریچ بتواند برابر کادیز که رئال در آن میزبان است به میدان برود اما برای بازی با بیلبائو شرایط دشوار است.

 

 

1671923

 

 

در ایالت باسک همچون مادرید فرد مبتلا باید 10 روز را در قرنطینه بماند با این تفاوت که اینجا دیگر استثنا وجود ندارد و حتی در صورت منفی شدن تست باید مدت زمان قرنطینه به طور کامل رعایت شود. به این ترتیب اگر تا روز چهارشنبه قانونی جدید وضع نشود، مودریچ نمی تواند با رئال راهی بیلبائو شود و بازی 2 دی برابر اتلتیک را از دست خواهد داد.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری امروز خود تایید کرد که مودریچ به دلیل شرایط نامطلوب بدنی و حتی در صورت کسب مجوز، برابر کادیز به میدان نخواهد رفت و برای بازی با بیلبائو نیز منتظر نظر مقامات مسئول هستند.

 

 

دیدگاه‌ها