کد خبر : 1798983 | 27 آذر 1400 ساعت 16:38 | 32.4K بازدید | 25 دیدگاه

3 هیچ سپاهان و موضوع طارمی را یادمان نرفته است

نوری‌فر: چرا کسی به موضوع جعل توجه نمی‌کند

معاون ارتباطات باشگاه استقلال به اظهارات مدیرعامل و اعضای پرسپولیس واکنش نشان داد و مسائلی را بر زبان آورد.

نوری‌فر: چرا کسی به موضوع جعل توجه نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری فر مدیررسانه ای استقلال در حاشیه نشست خبری امروز فرهاد مجیدی گفت: از مسئولان باشگاه نود ارومیه تشکر می‌کنم که محبت کردند و به قانون احترام گذاشتند و به نشست خبری به میزبانی استقلال شرکت کردند. البته گویا در نشست خبری سازمان لیگ هم شرکت کردند ولی همین که دعوت مارا پذیرفتند و در این کنفرانس حضور یافتند، ممنونم.

 

او درباره اینکه مسئولان نود خواسته‌اند از حق تبلیغات محیطی بازی با استقلال به آنها نیز مبلغی برسد، تاکید کرد: این موضوع مربوط به دوستان تیم اقتصادی باشگاه است و حتما اگر امکان پذیر باشد، این کار را برای نود ارومیه انجام خواهند داد.

 

معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره پرونده شکایت از بازیکن گابنی گل‌گهر گفت: جا دارد از تیم حقوقی باشگاه استقلال و در راس آن آقای سمیعی تشکر کنم. از آقای حامد افضلی در بخش بین‌الملل باشگاه هم ممنونم. آنها پیگیرانه موضوع را پیش بردند. همینطور چند نفر از افرادی که در فضای مجازی در بحث جست و جوی اسناد فوق‌العاده به ما کمک می‌کنند و از آنها متشکرم.

نوری‌فر  با اشاره به صحبت‌های حمیدرضا صدری مدیرعامل پرسپولیس درباره حکم کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: دوستان می‌گویند بیایید در زمین رقابت کنیم و رقابت داخل زمین باشد. حافظه طرفداران استقلال و تماشاگران فوتبال مملو از مسائلی است که نشان می‌دهد جام های این‌ها بیرون از زمین به دست آمده است. ما مساله سوپرجام را یادمان نمی‌رود. اینکه با چه قانون من‌درآوردی بازی را 3 بر صفر کردند. آن هم بازی ای که می‌شد در زمان دیگری برگزار شود. چه اصراری داشتند که آن اتفاقات بیفتد.

 

مدیررسانه ای استقلال با اشاره به دو سال پیش و مسابقه سپاهان و پرسپولیس که با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود سرخ‌پوشان شد، گفت: ماجراهای هتل اصفهان هم وجود داشت که 3 امتیاز را از سپاهان گرفتند. به این نکته توجه کنید که در جریان لیگ برتر 98-99 در زمانی که بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار شد، رقابت با آن فاصله امتیاز وجود نداشت و رقابت تنگاتنگ بود. آن اتفاق خیلی به تیم هایی که رقیب پرسپولیس بودند ضربه زد. پرسپولیس امتیاز را راحت گرفت. همان زمان هم بحث هایی وجود داشت که می‌شد به عنوان دفاع مطرح کنند.

نوری‌فر با اشاره به موضوع جعل مدرک در پرونده بازیکن گابنی عنوان کرد: در این دو روز نکته ای که رسانه ها به آن خیلی کم پرداختند، گزارش 50 صفحه ای پلیس فتا بود که گزارش تخصصی داده، ip ها بررسی شده، 7 مورد از 9 ایمیل دریافتی جعلی بوده و این تقریبا کار پرونده را یکسره کرده و کمیته انضباطی رأی داده و بحث استیناف نیز مسیر قانونی است.

 

او ادامه داد: با این میزان مدارک و مستنداتی که وجود دارد، بعید می دانیم رأی عوض شود. خواهش می کنیم به 2 خط پایانی رأی کمیته انضباطی هم دقت کنید که ذکر شده است حتما با جعل کنندگان و مسئولینی که در این موضوع مقصر بوده اند، برخورد می شود و قرار است پیگیرانه انجام شده و افراد را معرفی کنند و پرونده در این بخش باز است.

نوری فر افزود: در دو روز گذشته بیشترین اظهارنظر را از باشگاه رقیب تهرانی دیده ایم. اگر صحبت های طرفین این پرونده یعنی باشگاه های استقلال، سپاهان، پیکان و گل گهر را جمع کنیم، به اندازه صحبت هایی که دوستان مسئول، مربی، پیشکسوت و ... رقیب در رسانه ها کرده اند نیست. هر کسی را ببینید در این ساعت ها اظهار نظر می کنند. مسئله قانونی بوده است که فقط ما نبوده ایم و باشگاه های پیکان و سپاهان هم کنار ما بوده اند. ما رفتیم و این کار را پیگیری کردیم و کمیته انضباطی بررسی کرده و رأی را صادر کرده است. برخلاف بسیاری از پرونده ها که دو ماه تا 6 ماه طول می کشد و به CAS می رود یکی دو سال طول می کشد، اما این رأی خیلی زود صادر شده است. قطعا کمیته انضباطی به یقین رسیده و این کار را نیز انجام داده است.

 

مدیر رسانه باشگاه استقلال در ادامه بار دیگر به مسئولان پرسپولیس کنایه زد و گفت: اینکه آنها می آیند و بیش از کسانی که باید در رابطه با این پرونده صحبت کنند، اظهارنظر می کنند. فکر می کنم این صحبت هایی که من می کنم، جزو معدود صحبت های مسئولان استقلال در این یکی دو روز است. مسیر مشخص است. دوستان قصد دارند با این فرافکنی ها ضعفشان را در بعضی از مسائل پوشش دهند. استقلال کاملا قانونمند عمل کرده و پرونده را پیش برده است. در رابطه با اینکه یک سری می گویند نتایج خارج از زمین مشخص می شود را من دفعه قبل نیز پاسخ دادم و گفتم از این شوخی ها با ما نکنید. هفته قبل قصه ای را راه انداختید که 5، 6 باشگاه با هم متحد شده اند که تک تک آنها تکذیب کردند و آخر شما ماندید و آن باشگاه مبدأ. الآن باز همین قصه‌ها هست. مطمئنا باشگاه استقلال بر سر حقوقش، بر سر منافعش با هیچ فردی شوخی ندارد.

نوری‌فر ماجرای چند سال پیش مهدی طارمی و محرومیتش را نیز وسط کشید و گفت: یادمان نرود مهمترین، جنجالی ترین و یکی از پرونده هایی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است. موضوعی که در آن زمان می شد با رصد بهتر و با دقت بهتر و شرایطی که این سری در فدراسیون فوتبال در رابطه با این پرونده اتفاق افتاد، آنجا هم این کار صورت بگیرد و حقی که ضایع شد از بین نرود. ما اینها را یادمان نمی رود و ذهنمان از این مسائل پر است. خواهش می کنم دوستان به امور باشگاه خودشان بپردازند تا در رابطه با سایر مسائل این حجم از اظهارنظر را شاهد نباشیم.

دیدگاه‌ها