کد خبر : 1799004 | 27 آذر 1400 ساعت 18:28 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: قهرمان در ماه دسامبر مشخص نمی شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که هنوز برای صحبت کردن درمورد قهرمانی زود است.

پیولی: قهرمان در ماه دسامبر مشخص نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرنوسان میلان در هفته های اخیر باعث شده که این تیم از کورس قهرمانی عقب بماند و حالا آنها با یک بازی و چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری یعنی اینتر در رده دوم جدول قرار دارند. روسونری فردا شب در یک مسابقه بسیار حساس به مصاف ناپولی رده سومی خواهد رفت و هر دو تیم برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارند.

 

استفانو پیولی در نشست خبری پیش از بازی برابر ناپولی گفت: "ما در نیم فصل اول خیلی خوب کار کرده‌ایم، هنوز دو بازی باقی مانده است.  من می خواهم از مجموع 43 امتیاز سال گذشته عبور کنم.  حریف فردا کیفیت بالایی و مربی بزرگی دارد، باید سطح عملکردمان را بالا ببریم. فکر نمی‌کنم که از حالا بتوان در مورد فاصله افتادن در بالای جدول صحبت کرد و قهرمان در ماه دسامبر مشخص نمی شود.

 

 

1675188

 

 

سال گذشته ما برای مدت طولانی بالای جدول بودیم و نهایتاً دیدیم که چه اتفاقی رخ داد. ما باید به دنبال عملکرد بهتر نسبت به سال گذشته باشیم.  سال اول 66 امتیاز، سال دوم 79 امتیاز گرفتیم و هدف این است که به خصوص در نیم فصل دوم بهتر باشیم."

 

پیولی در ادامه گفت: "اگر سال گذشته همه مصدومیت ها را نداشتیم، فکر می کنم اسکودتو را می بردیم. در مسیر رشد ما، داشتن فراز و نشیب طبیعی است. تعطیلات به شما اجازه نمی دهد جز ریکاوری و آماده شدن برای بازی رم کار دیگری انجام دهید. ما چند روز بعد از امپولی استراحت خواهیم داشت، سپس برای بازی رم و سایر مسابقات در ژانویه آماده می شویم.  انتظار دارم بیشتر شبیه نیمه اول سال گذشته باشم و نسبت به نیمه دوم سال گذشته امتیاز بیشتری کسب کنم."

 

 

1675187

دیدگاه‌ها